2014. szeptember 29., hétfő

Tapi 7 éves



Pici, idióta, drága Tapika ma lett 7 éves. Olyan szörnyű, hogy ennyire gyorsan rohan az idő (ilyenkor :( ). Basszus...
Az agyi szintjéhez mérten Spongya Bob-os bulicsákót kapott XD 7 éves korára ezt az agyi szintet sikerült elérnie, amit ez a nagyszerű mesekarekter tud nyújtani :)
(Szeretjük ám)

Ha már kivittem a gépet, fotóztam.
Gusztusom az a minőség miatt nem volt az utóbbi időben, a kis törpe azonban növöget, így nem kéne lemaradni mindenről...
A képek nem is tetszenek. Az elvárások nem nagyobbak lettek, hanem valamiért én megengedtem magamnak azt a luxust, hogy a jó képeket alap dolognak kezdem tekinteni... De persze nem, én nem ruházok be jobb fényképezőbe, mert más gépbe kell. (Na majd egyszer!)













Valaki nagyon örül. Nem is tudom, mintha én valami fekete szőrt vélnék felfedezni a szájacskájában. Érdekes






Cunci, csipás Tapi :"D XD
(nem szeretem az ilyen képeket, meg nem is hagyom neki, hogy agresszív legyen, de ezt most kellet :D és vicces is lett)













Gyönyörűséges nyakiglábom <3 p="">
Úgy nő, mint a gomba :( :D

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...