2012. február 11., szombat

zűrös dd parádé


és igen, több hetes késés után nagynehezen behoztam lemaradásomat
- tegnap elkészült Linda dogdancinges vidije is

már ugye eleve a forgatás nem ment símán:
még január 28-án leforgattam Lindát (ezt korábban már leírtam ;) )
és mivel azutáni nap vasárnap Tappancs tök ügyi volt edzésen, ezért délután kivittem
őt is a "rétre", hogy leforgassam az övét is

a kamerázás szerepet tesóm helyett megkapta egy szék, aki legalább nem mozgott közben, onnan vette ahonnan kértem, nem fázott és nem is pofázott :'D

bár ugye igényeim nagyok voltak, különböző kameraállások stb... rájöttem h nekem nagyszerényen
egy kisebb stább kellene h igényeim kilegyenek elégítve

na de stább nincs, kezdjünk neki
ötletem persze nem volt semmi, így ez is inkább egy trükkös vidi lett

büszke voltam rá, mert nagyon figyelt, amikor a felvételeket néztem vissza, akkor se ment sehova, hanem ott meresztette rám a szemét és várta az utasításokat ( )
érdekes módon csak tanult vmit az előző napból, esze ágában nem volt már elmenni

aztán h ne menjen símán, miért is ne -.-"
anya gépének memóriája betelt o.O fain
törölni nem sokat bírtam, mert semmi nem volt gépre mentve...

jó, akkor gyorsan hazaugrottam, felkaptam immáron tesóm gépét, hogy azzal folytatom az egészet...
akkor bele akartam rakni az egyik új, még be nem felyezett trükköt...
(később visszanézve inkább kár volt, mert ez egy semmi lett így :S )
na meg kellettek hozzá céltárgyak is... igen ám, na de MIK ???
így tehát összeszedtem az össze szemetet a telken
amelyek egy bot, (egy kalap, egy esernyőőő éééés előre, hát... - ja boccs :'D, szal) egy bomlásnak indult flakon és 2 sörösdomoz volt - amelyeket rúgva (mivel új jutattam el őket a helyükre) Tapi
játéknak nézett :")

két felvétel között (v akkor már lemerült, nem tudom, a lényeg h a kamera nem ment már) éppen az utcára háttal csináltuk azt a körözést, és mira utcafelé fordultunk
egy "kóbor" (szomszéd utcában "lakik" -.-" ) kutyával találtuk szembe magunkat :O
Tapit gyors elkaptam, miközben hadonáztam és kiabáltam h húzzon el
ekkor Tappancs is elkezdett ugatni - nem szóltam rá, mert tudtam h ettől már el fog menni
közben Tapi ugatására már anya is kinézett
a kutya szerencsére el is ment...

jó felvettük ezt is, maradt még pár trükk, de kimaradtak mivel ez a gép meg LEMERÜLT, nem hittem el basszus -.-" :@

levezetésnek pedig akkor játszottunk, rugdostam Tapinak a sörösdobozt :'D
(de rhadjon meg, ez a büdös sz@r bezzeg tetszett neki egyből, nem úgy mint a több ezer forintos hiperszuper
játékok :P)

és akkor a szerkesztés is... ááá basszus...
elején nem akata lejátszani a videókat (tesóméval csináltak)a gépen, jó megcsináltam
utána h nem tetszett a szerkesztőnek a formátuma amit meg lejátszot a gép (anyum gépéről)
konvertálom nuku, így tehát átvittem az én laptopora, movie makert használtam konvertálónak
oké, lehátsza, elfogadja
Lindáét megcsináltam a
SonyVegassal kb. 3-szor!!!! -.-"
hiábba mentettem, a gépem összeomlott egyszerűen
(itt persze már vagy 1 hétnél jártunk, a határidő letelt egy ideje...)
végül nagynehezen Movie Makerral o.O (még szerencse h a Live verzióját elviselem... (na jó
végül is azzal kölünösebb bajom azon kívül h keveset tud már nincs))


Lindáét meg próbáltam a készet megmenteni... azt feltölteni... de semmi
végül nagynehezen felment, erre meg rájöttem h így csak az első kemény 9 mp-t sikerült megmentenem -.-"

nos és végül is így tegnap pótló napot tartottam h kicsit utolérjem végre magam...
hát nagyjából sikerült is
így tehát a lindás vidi is kész lett


nem lettek tehát valami jók, hó se volt (most persze már van -.-" )
(ja és sálacskákról vélemény ? :P kár h csak a sárgát találtam meg, Tapi így el is neveztük benne kis zümikének XD
mert úgy nézett ki mint egy méh :P XD )


és végül nagy nagy köszönet CSILLÁNAK (Pillének :P ) h ilyen türelmes és megértő volt

várni fogom a bírák véleményét
még tudnék mit írni, de azt hiszem már így is jó sokat írtam ;) :'D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...