2012. február 12., vasárnap

nuku verseny, nuku edzés


a hóhelyzet miatt múlthéten elmaradt sajnos az edzés :(
pedig amikor már eljutottam oda h megdolgozzam érte, hogy elmenjek edzésre :/

a mégrosszabb viszont az volt, hogy ma mentünk VOLNA Köztársaság Kupára de a hó
miatt oda se tudtunk eljutni, mert ilyen viszonyok mellett sajnos nem volt aki elvitt volna minket :'(


azért fájt mégjobban, mert nem tudom feltünt-e, de már kemény 5!!! hónapja nem voltunk versenyen
valamint szabad verseny, ahova még lehet nevezni 2 hónapig nincs...
(bár ha minden igaz hamarabb fog bekövetkezni, mert bekerültünk várólistáról
egy tordasi versenyre;) )
(plusz a nevezési díjakat is buktunk ráadásul ugye 2 kutyával... )

pedig én küzdöttem, jobbnál jobb terveim voltak az eljutásra ;) :'D
elsőnek is egy helikoptert akartam beszerezni ;)
tehát az volt a terv h meggazdakszom és levizsgázom 2 nap alatt
v reggel elloptam volna, ugyanis asszem itt Hetényben is kell lenni-e, van itt vmilye a honvédségnek
esetleg egy gyorházasság egy megfelelő személyhez
vésztartaléknak csütörtök esti indulással biciglivel :'D
tehát jobbnál jobb tervek ;D

ja meg még tegnap se mentünk edzésre...
ebben a hóban nem is nagyon lehet semmi hasznosat csinálni agility terén

ma viszont már kimentünk, megpróbáltam előszedni a pallót és zónázni...
jól ment :) csak nem tudtam a futni a lábam is majdnem kitört, mert ugye
én azért próbálkoztam...

Tapi el is rágta a legújabb játékunkat -.-" hihetetlen gyorsasággal
örültem neki nagyon

P1000289b

viszont a mai nap kaptam egy nagyonnagyonnagyon JÓ HÍRT

Dorka végre MEGLETT
fúúúú akkora a boldogság
tehát ezúttal is köszönöm mindenkinek aki megosztotta, ugyanis a facebooknak köszönhetően lett meg
egy környéken lakó, aki figyelte a házak udvarát, hívta fel szomszédunkat (aki fb-ről értesült az eltünésről)
nem hiába nézte, mert Hetény másik felében meg is pillantotta egy ház udvarában, ahol egy fiatal házaspár szerencsére(a hideg miatt) / szerencsétlenségre(h nem tudott hazajönni)
befogadta őt, amikor besétált hozzájuk
no mind1, a lényeg h megkerült, nagyon örültem tehát a hírnek :)

Fénykép0166b

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...