2012. február 21., kedd

olcsó játék... :'D

DSCN0570


na még egy gyors bejegyzést mára ;)

mivel ma elment az egyik rajzóránk azzal, hogy az idióta animációt beszéltük meg, amit
múlthéten néztünk, ezért is készült gondolom mára
a tanárnőnk egy óvodás szintű foglalkozással...
:'D
egy ilyen mini "animációt" csináltunk, amikor egyesülnek a képek

hát mit is csináljak...
ááá kutyásat! :P
na pomtosabban... legyen agilitys
egy kutya ugrik az ugró felett, így tehát a kutya fog az ugróra kerülni
ok
elején sheltiet akartam, aztán valahogy Tapi lett belőle :'D
na de hagytam így, legalább személyesebb ;)

szerintem jó lett, megint kihoztam a maxot és enyém lett a legjobb :P ^^
csak szerényen ^^

na és akkor tessék

DSCN0571

DSCN0572




mivel animáció, hoztam vidit is ;)
ÉLVEZZÉTEK ;)
:'D



(rekord rövidségű és rekord gyorsaság alatt szerkesztettem meg ;)
ritka alkalom )

csináltam ma havas képeket is, de még a múltkoriakat se hoztam, szal még várni kell velük
de sztem viszonylag jók lettek, (legalábbis remélem, gépen annak tűntek) ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...