2012. február 17., péntek

hóesésben


DSC02365

mivel nem hagyhattam tovább a kutylikat punnyadni, azért tegnap egy
kicsit bent "zsákoskúszóztunk"
így nem kellet a hóval küzdeni és betegen sem kellett kimennem
vmint így a tesóm is tudott segíteni fogni az üléstakarót a kúszóhoz
(mivel ugye nem tudtam a padlóhoz rögzíteni)

viszonylag jól ment

ma pedig mivel már jobban voltam (holnapra pedig totál MEGGYÓGYULOK!!! :P )
és tényleg ezt még nagyon akartam gyakorolni előtte
kimentünk utcára gyakorolni, a szokásos figyelés gyakorlásokat
a hó nagyon kis cukika volt, egész nap esett, de mikor láttam h elállt elkezdtem felöltözni
h akkor majd most megyek ki
mire kinyitottam a kiskaput h akkor megyünk ki elkezdett újra esni
elég nagy pelyhekben
de azért jó, mert jött más is aku kutyát sétáltatott ilyen időben ;)
közben jött megint az az önsétáltatós (aki múltkor is)
elegem lett és elhajtottam, el is futott, aztán utca utolsó negyedénél visszanézett
én csak felemeltem a kezem...
futott is tovább
(de később még láttam h ott van az utca végén...)

meglepően jól ment, főleg h én totál szétesésre és kóborkutya támadásra számítottam
(csak pozitívan :'D )

aztán még kereshettem a széket is meg :/
de a pakolással még nem végeztem, mert megunás miatt félbeszakadt :P


DSC02350

DSC02362

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...