2012. február 19., vasárnap

Moult Stoppa fésű



nos ha emlékzet írtam, hogy kaptunk egy ajándékot :)
tegnap reggel még indulás előtt (TordasZoo Kupára ;D bejegyzés arról is lesz
hamarosan ;D )meg is kaparintottam
és gyorsan szemügyre vettem

valamint este ki is próbáltam
ez is egy hap volt a tortán a nagyszerű napunknak ;D

és igen, olyan amilyenre számítottam, totál Furminátor
tehát h egyszerűen már HIHETETLEN, amit művel

ízelítő vidi, aki nem ismerné:


már nagyon régóta szerettem is volna Furminátort
az idei nyarat már nem is akartam végig szenvedni, tavasszal be akartam volna
újítani eggyel ;)


apum mondta h vett x összegért fésűt, ami nem furminátor a kutyáknak...
mondom neee, annyiért vettél és nem furmi ? o.O :(((
aztán kértem h mutassa meg webkamon...
ekkor elszállt a szomorúság, ugyanis már akkor úgy láttam h ez nagyon hasonlít a
fent említett cég termékére



na és akkor a próba:
azt igéri kiszedi az elhallt szőrszálakat, és igen, teljesen alátámaszthatom ugyanis annak ellenére, hogy tél van
és nem vedlenek egy marék szőrt kitudtam belőlük szedni pár perc alatt
teljesen meg vagyok vele elégedve
nyáron sokkal több idő alatt jön ki belőlük ennyi, ismétlem, NYÁRON

hihetetlen

és még furminál van külön minden szőrhoszra és nem tudtam eldönteni h milyen szőrhosszúságút vegy
mivel ennyire eltérő hosszúságú Lindáé és Tapié... :/
...ez viszont hosszú és rövid szőrre egyszerre ;)
a mérete is közepes ;)

úgy érzem ezzel jóval könnyebb lesz a nyarunk majd ;D
nagyon örülök tehát neki



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...