2012. február 1., szerda

1x dd, 1x agi edzés

edzes10

vagy mondhatni egyszer lent, egy fent...
na de tényleg, ekkora hatalmas érzelemi és teljesítményi kilengésünk nem volt
még mint múlthét szombaton és vasárnap....

szombaton ugyanis neki álltam leforgatni a dd vidinket az egyik utcánkban lévő üres telken...
semmi ötletem elképzelésem nem volt...
tesómat megkértem segítsen,meg anyumtól elkértem az új gépét, ami elvileg h HD minőségben vesz fel ( :O ??? )

kimentünk, Tapival
kezdtem volna...
szart a fejemre és elment szimatolni... hát nekem ott durrant el az agyam de teljes mértékben
totál kibuktam h több év munkája és SEMMI, az ég egy adta kerek világon semmi, egy nulla
igen, azok vagyunk
a fszom, elegem volt már :@
elkaptam és takarodás vissza haza
de ekkor már sajnos annyi volt... kész... ilyenkor már bhatom az egészet, az agyam az egekben
és ezt Linda is érzi, ő pedig még érzékenyebb rá
vele se tudtam maximumot teljesíteni...
vmint a némi nyomás h jaj mindjárt sötétedik, még meg kell szerkeszti és még egy csomó más
dolgom is lenne :/
na meg a drága camera manem is idegesített -.-" ugyan is állandóan nyafogott h fázik a keze,
mikor végzünk már, nem úgy vette ahogy én elképzeltem, stb... stb... -.-" :@
jó, végül összedoptunk Linda részéről vmi fost -.-"



na és a másik hatalmas bibi, baromira nem volt kedvem többett kutyázni azon
állás szerint... kész, egyszerűen nem láttam értelmét...
a totál probléma pedig az volt h jelentkeztem vasárnapra edzésre o.O
na hát ez így fasza...
h csúnya vége lesz az garantálva volt...
már felkészültem a legrosszabbakra, vmint Tapival nem is terveztem pályára lépni
( plusz egyéb probléma miatt o.O -.-" )


DSCF0568

végül eljött a vasárnap...
edzés
jó sokan voltunk :) (L)
őőő
és h ezek után mi ez a mosolygás és szívecske ??? :O
hát elég fura és váratlan dolog történt...
az edzés... hát... h is mondjam....
QVAÁLLATKIRÁLYSÁGOS VOLT *-*
hihetetlen, már régóta nem éreztem magam ilyen jól edzésen :') :D
és azt hiszem ez az előző nap után eléggé váratlan volt... nem gondoltam volna h a mélypont után ekkor csúcs fog következni :)

DSCF0553

nagyon ügyik voltak a kutylik (igen, többes számban, mert végül megnéztük Tapi és senki nem
láttot rajta semmi, így vele is edzettem ;) )
figyeltek végig (vagyis Tapinak volt egy kifigyelése, mert ahol vissza kellett volna hívni
volt egy kutya csalinak és hát kiment megnézni, de nem baj, legallább ezt is gyakoroltuk ;) )
a sebesség most nem volt maxon egyikünknél sem, de hát a pálya...
hát nem A1-es volt... ( de nem is A2-es...) ;)
elején Linda elszállt, ami tök durva, mert elég messze volt, úgy tűnik kezd távmunkája lenni
(vagyis ez éppenséggel nem munka volt :'D )
de nem baj, mert legalább ez azt jelenti h kezd bátorodni, egyre magabiztosabb a pályán ;D
az ívek sztem elég jók voltak, bár volt ahol túlságosan is ívre raktam őket...
na meg azért voltak részek, ahol észbe kaptam (ilyen se volt még, mert álltalában sajnos csak utána, később veszem észre hibáimat :/ :S )
h hééé, gyorsítani kéne... (volt ahol túlságosan is siettem... hé, akkor még se voltam annyira lassú? :D )
ahol viszont futni kellet, (nem is kicsit,) ott futottam, odaértem, pedig nem gondoltam volna...
:D
(meg volt egy rész ahol Tapinak nem mutattam (sztem) eléggé, de megcsinálta szuperül *-*
akkor volt egy rész ahol kicsit hanyag voltam...)



DSCF0552

ááá kéne VIDEÓ :D
na de mind1 mostmár...

meg közben zónázgattunk a pálya szélén, a végén meg kíváncsiságból zsákoskúszóztam Lindával
és basszus úgy néz ki hatásos volt a múltkori kis kamu zsákos gyakorlás itthon, mert semmi
gondot nem jelentett ;) (majd később kiderül h tényleg nem-e)
szóval jó volt, jó volt :P
viszont kaptunk pár képecskét ;D


DSCF0550

...mert ő kiüti a szemét, olyan szűken ugrik :P o.O
edzes9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...