2015. február 24., kedd

Anita titkos 18. sznapi bulija



Immáron nem csak én vagyok nagykorú a lekááá-ban, Anita is betöltötte, mi pedig meglepetés születésnapi bulit szerveztünk neki :)
Azt hiszem mindenki nevében elmondhatom, hogy jól sikerült, kezdve azzal, hogy a célszemély (nevezzük ugye sasnak) semmit se sejtett :)


Csaptunk egy kis ultimate edzést is, ami kellett is, ugyanis annyi sütemény és torta volt, hogy én a felét se bírtam végigkóstolni.
Ja és életemben először ettem szivecske formájú répát is :D







A torta és sütemény mellett egy pólót csináltattunk az ünnepeltnek, egyedi grafikával, amit én készítettem el.





 Új, hiperszuper kocsimmal :D



Le kell adni, le kell adni gyorsan :D
/fekvőtámasz/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...