2015. február 6., péntek

Januári lekááá-s


Megint nem teljes lekááá-s, de edzettünk januárban is.
Lőttem pár képet is, rólunk videó van.


Linda nagyon kis zsenike volt, ő elsőre ment egy hibátlant :) 
Most láttam rajta, hogy nagyon akarta.

Tapi is ügyi (lett volna).
Kitalált egy új dilit, aminek soha az életben nem volt korábban nyoma...
Valamiért azzal szivatott, hogy ő úgy tudja, hogy csak 11 rúdból áll a szlalom.
Azt hittem a rúd zavarja, azt ki is cseréltem... aztán tényleg nem tudom mi volt a baja, de egy idő után ismét rájött, hogy ja, 12 rúd, oké. (Közben szünetre is leraktam már, amíg Lindával mentem)
Ettől eltekintve szép volt. Nézegettem régebbi videókat és észrevettem, hogy egy ideje leszoktam a hajtásról és régen sokkal szebben csináltuk, amikor jobban pörgettem. Ezt most pótoltam és látszódott is a tempón.


Pályának amúgy egy kicsit bonyolultabb A1-est választottam, amit nehezítve raktam ki. Egyik kutyát se akartam aznap szivatni, de azért voltak buktatók.

Dakar
Még mindig nem nőttem fel hozzá.
Vissza venni pedig mégjobban vissza fogok.
Az akadály fókuszra nagyobb hangsúlyt kell fektetnünk, mert ez így k@ki.
Amúgy durva mennyire zseni. Van, amikor megjegyzi a pálya részleteket 3:)
Jobban kell törekednem rá, hogy gyorsabban fussam le vele jól.
0.23-nál pl. totál befagyás volt részemről. Nem is mondtam semmit, nem tudtam, hogy mi következik >< szerencsétlen ebzet
A pálya eleje videóról visszanézve már nem tetszik. Nem hátsó kereszttel kellett volna megcsinálnom, utólag rájöttem.
1.10-nél meg amikor belepof@zik a képembe... :") hi-hi
Amúgy imádtam visszanézni (is), ahogy süvít, de a közzététel után már egy kicsit elszontyolódtam, mert enyhe utalást éreztem a teljesítményünk minősítésére, de rájöttem, hogy megint én fűztem túl kicsit a dolgokat. Meg hát akkor is imádom a kis zsenikémet <3 p="">



Tyúúúúk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...