2015. február 22., vasárnap

Februári Timiékkel


EO pályát raktunk ki.
Kerestem videót is róla, hogy mások hogyan oldották meg. Végül csak egy variáció kikeresésére volt időm, meg amúgy is módosítani kellett akadály hiányában.
Így annyira nem is volt vészes, a kis kezdő is tök ügyes volt, büszke voltam rá.


Linda nagyon kis lelkes volt <3 akad="" akkor="" az="" bban="" biztos="" d="" ezt="" ha="" hogy="" kor="" ly="" m="" megugorjam="" mellett="" n="" nyleg="" ott="" p="" r="" szeretn="" t="" tuti="" voltam="" zett="">
Most meg plusz akadályokat csinált, amik meszebb voltak. Láttam rajta, hogy jaj, erre van egy akadály, ezt biztos teljesíteni kell, jaj, megugrom. Alig ismertem rá, nem is törtem meg, csak amikor az "ide" vezényszónál megugrotta az akadályt, akkor állítottam meg. 
Boldog voltam, hogy élvezte.

Voltak vicces részek is, mint pl. hogy a karikát nem tekintettem csapdának, erre ha jól emlékszem pont mind a hárman elszálltak karikánál.

Nem is akartam videót, de vááá, nem tudok betelni a gyerekkel.
Úgy örültem, hogy elsőre betalált ilyen szögben a kúszóba (is)


Próbáltam higaddtabb felvezetést produkálni. Hát az elején egészen jól összejött.



Vannak még február elsejei képeim is, elsősorban a növésben lévőről.















Meg aztán próbáltam normális közös képet is róluk...
hát...
végül is mind a hárman rajta vannak...

Indításnak egy ilyen fej Dakartól :") :")

Itt legalább egységesen - elnéznek -

Bemozdulás a próbálkozásom eredménye, hogy ide nézzenek

Grimaszolás tekintetében senkit nem kell félteni -.-"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...