2015. február 10., kedd

Kiképzésvezetői előadás - irány Dakar!


Január 18-án volt az első gyakorlati foglalkozás a kiképzésvezetői tanfolyam keretén belül -bizony, mert hogy én ilyenre is járok ;) - ezért hát célba vettük az Orion csarnokot Csepelen. Az én életemből eddig kimaradt az ottani agility, de nagyon tetszett. Szívesen elfogadnék egy ilyen edzős helyet (is) :)



  Indulást előtt, amíg vártunk a fuvarra, sheltie fotózást tartottunk :D





Majdnem összejött a normális közös kép :") Na majd máskor




Szépikék a ketrecben, okosan (L)
(Persze nem sokáig :D )




Kicsit gyakoroltam Dakarral. Tényleg csak egy kicsit, azt hiszem még két akadályos kombinációt se mentem vele, ennek ellenére nagyon örültem, hogy csarnokba is, meg műfőre is volt lehetőségem felvinni, valamint, hogy játszhattam ott vele. Igazából én jobban meg voltam szeppenve, mint ő.
Ha még ez nem lett volna elég, rendeltünk pizzát, így teljes volt a boldogság az agility+pizza kombinációval *-* :"D




Az érkezésnél engedtem a csábításnak, hogy lefotózkodjunk egy "Irány Dakar!"-os plakáttal, hisz végre egy olyan, ami elérhető magasságban volt, és még a büszke névtulajdonos is velem tartózkodott (ja meg nem is forgott a hirdetőoszlop).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...