2015. március 9., hétfő

Sportkutyák bemelegítése és nyújtása előadás


Edzőnk szervezésének köszönhetően egy igen hasznos előadáson vettünk részt február 15-én. 
A sportkutyákra specializált bemelegítésről is nyújtásról kaptunk egy egész napos fejtágítást állatorvos és fizioterapeuták álltal. Délelőtt elméleti, délután pedig gyakorlati foglalkozás volt.
Hasznosnak tényleg hasznos volt, tömény információ áradatot kaptunk, jobban belemerülve kevés volt az egy nap, azonban egyszerűsített bemelegítésről a kiképzévezetői tanfolyamnak köszönhetően már kaptam egy irányt. Sajnos sokba fájt a szeminárium, de tudom, hogyha nem mentem volna el életem végéig szidtam volna magam :D
Minden nap biztos nem fogom töviről hegyire végigmasszírozni a 3 kutyát (az én testemnek is biztos ugyan úgy jót tenne ám, ha hasonlót kapnék :P ), inkább tanítom, fárasztom őket (Igen, ha a foglalkozás adagot a kis turbóka Dakar nem kapja meg, meg is sínyli a környezetünk, szóval inkább fárasztom). Viszont a bemelegítés tényleg egy nem elhanyagolható dolog a sportkutyázásban, eddig is csináltam, csak éppen nem szigorúan felépítve és minden információ teljes tudatában. Örülök még, hogy ez így Dakar komolyabb sportolása előtt esett meg velem, hisz ő már jócskán az őrültebb, önveszélyes kategóriába tartozik, akinél végképp nem elhanyagolható dolog.






Tapit vittem el magammal a gyakorlati foglalkozásra. "Pályát tévesztettem" vele, nem értette minek agilityztünk eddig, amikor van a MASSZÁZS! Hát az a legjobb dolog a világon, nem kicsit ült ki a fejére, hogy ő ezt mennyire élvezi és hogy MÉG, MÉG, MÉG.
Nagyon vicces volt nézni a kutyák arcát :) Mindent elárult



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...