2015. január 31., szombat

TordasZoo Téli Kupa III. forduló 2015


Részt vettünk a TordasZoo Téli Kupa III. fordulóján is (immáron gumicsizmával ;) )

Open agility:
Versenytempónkhoz képest rohadt gyors volt Tapi, sőt! még az azt megelőző edzéseket is verte talán, így jó időnk - lett volna, ha nem figyel ki ismét. Már kezdtem elhinni, hogy nagyon királyságosak leszünk, nem sok akadály volt már, erre kifigyel... Bejárni is már úgy járok be, hogy 'na merről tudom kitakarni a mindenséget'. Azt hiszem ezzel új irányzatot fogok megteremteni...

Első futamnál elégedett voltam a tempóval. Nos a szintes futamban mégjobban! Annyira összeszedettek voltunk a szlalomig, hogy így belém nyilalt, úr isten, ez igaz? Erre olyan váratlanul kifigyelt szlalomból, hogy én pálya után csak befagytam, hogy na ez mégis mi volt???
Csak úgy rangom poénból már kiugrik belőle? Hogy ja, szlalom, akkor ki kell figyelni. Aztán necces volt még a hinta, meg volt még egy szép nagy ív... így a végére. A teljesítményünk azonban így is elég volt a 3. helyhez.

Mindig elszörnyedek, hogy milyen rossz időink vannak, így most számoltam kicsit.
7; 6 mp-et vesztettünk mindkét futamban. Így már kicsit más.
Első futamban az egyik kinézésénél láttam, ahogy konkrétan nézi a tálkát, pedig azt csak fogták -.-"
A2-es pálya szlalomjánál futottam volna kivül, de az ugró olyan közel volt a széléhez, hogy felbuktam volna benne :"D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...