2015. január 19., hétfő

Novemberi Timiékkel


Szépen kihagytam a novemberi edzést Timiékkel.
Most gyorsan pótolásra kerül.

Minden bizonyára az én hozzá állásommal volt a baj, ugyanis egyik kutyával bénább voltam, mint a másikkal.

Tapika annyira azért nem erőltette meg magát, ahol lehetett csalt, pedig annyira nem lazsásztam el. (Igazából azért, mert én meg a játékot erőltettem verseny miatt)
Az ilyenek, hogy kúszó kikerülés a végén, meg szinte nem is értem...
Ennek ellenére azért voltak részek, amik nagyon tetszettek. Pl. "lecsabás" nem az erősségünk, de itt nagyon szépen ment és simán levette, hogy mit kell csinálni :) Kék kúszó előtti rész is nagyon tetszett, hogy meg tudtam fogni, valamint a kis hurok után szép szűken ugrotta meg az akadályt :)



Lindára már szégyenlem magam, de nem is igazán volt erőm, nagyon értelmeset és hasznosat nem csináltunk, így vele Timi ment, ő úgy is csak egy kutyát hozott és hát nehogy már én meg majd 3-al futkorásszak :D Nagyon ügyeskék voltak, Linda részéről volt rakéta gyújtogatás is :O :D


Csodálatos Dakarka, vele ott rontottam el, hogy ez a pálya az egyik OB pálya általam torzított mása volt...
Igazából tökre szépen leküzdötte, csek azzal a két problémásabb törős résszel kicsit elszaladt velem a ló és talán nem kellett volna. (Bár múlt hét végén más megerősít kaptam a szűk fordulókkal kapcsolatban.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...