2015. január 12., hétfő

Hírös Agility és Too Dog Engedelmes Háziverseny




Közös évvégi ösznépi vetélkedés volt decemberben a suliban ajándékosázzal és evéssel-ivással egybekötve.
Fotózni csak a humán agilitynél fotóztam (tudom mikor kell elővenni a gépet ;) ), de volt még behívós K.O., Behívás level 100, Virslievő, Laza póráz és elkapó versenyszám is.
Kutyákat váltogattam a számoknál, bár többségében csak 2-ig csökkentettem le a kiválasztott kutyáim számát és az apport versenyben meg nem indultam senkivel.



Nagyon rossz volt úgy menni a pályán, hogy nem látni semmit, de azért küzd le az akadályt és ne díbolj a pályán. Ja meg persze az idő :D



Nem bíztam a véletlenre :D












Kinek hogy ment a játék :) ;)


Dakar és Masni


Virslievő verseny 3:)



Tapi a bajnok, de mivel előnyt adott és megvárta, hogy az ellenfelek kiszedjék a virslit, majd ő csak utána fogott az elfogyasztásához - mennyire durva, hogy így is másodikként ette meg ő? -
Mindenki csodálta kimagasló tehetségét XD
Én tudtam, hogy nem nagyon lesz ellenfele, az ilyen az fekszik neki.

Linda laza pórázban szintén 2. hely :) Úgy,hogy leejtettük egyszer a labdát!

Precizitásunknak köszönhetően pedig Gabival másodikok lettünk a humán agilityben, úgy, hogy minden akadályt sértettlenül hagytam (habár nem sok kellett volna a hibázáshoz).


A 3 második helyezéssel pedig nyertünk 3 Stühmer csokit (L)



Ajándékozásban pedig én Anitát húztam és ezt a csomagot készítettem neki(k):


Kellemes évzárás volt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...