2015. január 6., kedd

TodasZoo Téli Kupa 2014. II. forduló

Mikulást versennyel ünnepeltük :)

Második A2-es versenyünk volt és borzasztó fura volt nem hajnalban, hanem kényelmesen dél környékén elindulni :D Váááá, nagyon jó volt

Cuki hógömbök voltak a díjak, amiből nagyon szerettem volna egyet bezsebelni. Szerencsére Tapi is velem volt és segített a célomban :D Mondanám, hogy a fény az alagút végén, dehát...
Mindegy, a lényeg, hogy most hozzá képest brutál jó volt :)

Open jupming kaki lett, de pont le is ejtettem magasról, mert nekünk openben semmi esélyünk sincs. Még nagyon edzési tempóval se...




Ja mellesleg egy nagyon szép hibátlan lett időhibával. Az időhibától ezúttal eltekintek, mert SENKI nem volt a kategóriánkban szintidőn belül! Szintúgy hibátlannal, nem lassú kutyával se és nem csak az A2-eseknél. 



Nagyon jó terep volt kint, én ostoba meg nem hogy csizma nélkül mertem elmenni, hanem még véltócipőt se vittem ^^ Mert hát minek nekem plusz cucc
Persze A2-esként a korán sötétedésben roppant vicces volt, mert az se láttam, hogy hol süllyedek el :)
Amúgy nem kéne a számnak sírnia, mert én még jobban néztem ki :) (de csak jobban)


Pedig amúgy verseny előtt olyan szép cucctakarítást csináltam (y)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...