2013. április 30., kedd

tavaszi képecskék

Még amikor a szlalomos képek készültek döntöttem úgy, hogy bekéne újítani pár tavaszi képecskével is.
Nos igazán jó képek nem születtek, csak pár darab tetszik.


















 elcseszettek, de tetszenek :)




Hát ezekért meg oda vagyok (L) annyira igézőek számomra :) *-*




 Amúgy nem írtam, Tapika úgy tűnik nagyon szociális lett, múlthéten (vagy még azelőtt) állunk a zebránál melettünk egy nő telefonál. Picikém erre odament és megbökdöste. A nő abbahagyta a telefonálást meglepetten és elkezdte keresni a lökés forrását. Én is csak nagyokat pislogva kértem elnézést, miután arrébb rángattam a dinkát.
Rá pár percre barátom munkahelyett ahogy megállunk szembetalálkozunk az eddig nem látott munkatársával, aki valahogy azt hitte neki álltunk meg így hát elkezdett kutyázni. Ezzel szert tettünk egy új megállípításra miután közöltem vele, hogy keverék, szüleiről, blabla, hogy ja igen, labi mix. Hát köszönöm.
Rövid feketeszőrű meg a felépítés is valami hasonló lenne...


4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...