2013. április 20., szombat

Pont Ma


Hát én nem hiszem el, hogy mekkora tehetségem van. Most szerkesztettem meg a próbaedzésen vidinket -bejegyzés később- ezért feltévedtem a suli honlapjára. - Ja meg filóztam, hogy milyen jó lenne ma edzésre menni. Amiről végülis több kisebb probléma mellett, két nagyobb erő tartott vissza, de persze játszottam a gondolattal és ha nagyonnagyon akartam volna, összejöhetett volna. Na mindegy, nem erőltettem -talán kezdem feladni kilátástalan helyzetünkben-
Szóval rámegyek az iskola honlapjára, ami nagyon, nagyon komoly távolságra van és ez fogad:



Egyszerűen NEM HISZEM EL!
Miért pont ma kell belebotlanom????
Legalább akkor lenne holnap az agility és ma az IPO!!!
Még ha le is járt április elején a nevezési határidő vagy/és nem lett volna jogom konkurálni, baromi jó lett volna fehérkutyázni egyett!!!!

Szerencsére trutyi az idő, meg bíztatom magam azzal, hogy úgy se tudtunk már volna visszarázódni :( Természetesen akkor is úgy érzem, mintha tört szúrtak volna belém, hisz a tudat, hogy pár km-re most éppen agility verseny zajlik én meg itt ülök és siránkozok...
:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...