2013. április 7., vasárnap

gyöngyörű borderem

Visszatértünk és itt vagyunk, csak több oka is volt, hogy nem írtam.
Szóval most összeszedek pár bejegyzést, mert van pár említésreméltó dolog.

Kezdésnek egy nem is aktuális dolog:
még nyár végén, amikor nyakunkba vettük a világot kaptam búcsú ajándékként Orsitól.

Mielőtt már megkaptam volna láttam az alkotást, nagyon tetszett, szép munka. Megható szép gesztus volt Orsitól, amikor az utolsó edzésen nekem adta. (L)




 Ugyan szeretek kreatyvkodni, de gyöngyfűzés terén megakadtam az egyenes felfűzésnél :D :')
Ja-ja-ja és az összefoglaló szöveg:
Kaptam Orsitól egy border colliet (hajaj, ez a mondat később mennyit fog érni, hányan lesznek erre irigyek :P (többekközött velem együtt))
nem az "igazi", de gyöngyörű. :D

Köszönöm Orsi mégegyszer itt is, utólag. :)
(Mert, hogy pár hete jutottam csak el oda, hogy lefotózzam, dehát jobb későn, mint soha, nem de? )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...