2013. április 25., csütörtök

pótszlalom



 Két hete egy rövid erdei séta után megpillantottam egy háznak a kapuját, amire az volt kirakva, hogy aussie őrzi a házat. Ettől természetesen jobban felkeltette a figyelmemet a ház és ahogy néztem az udvarát észrevettem, hogy villanypásztor tartó rudak egy szlalomot képeznek. Elkapott az irigység és szívem szerint átugrottam volna a kapun és magamhoz ragadtam volna őket :D *-*


Nos múlthéten kívánságom meghallgatásra talált. Ugye ami másnak szemét, egyeseknek kincs. Találtam 8 műanyag rudat *-*                             Úgy örültem, mint a képen Licsike :D ^^
 Sajnos a 8-ból csak hetet hoztunk el, mert a 8. törött volt.  Amit utólag bánok. Visszaakartam menni a 8-ért, de sajnos már túl késő volt... Így csak hét van, vagyis 6 darab van kirakva:

 A semminél jobb, határozottan :) Amúgy 5 így is nagy, az eredeti terv az volt, hogy kettévágjuk őket. Nos én ebben még nem vagyok teljesen biztos, ugyanis jó lenne ha kétfunkciósak lennének és esetleg verőléc is lehetne.
6-nál több mondjuk nem is nagyon fér ki :/



Nagyon vigyori :) (L)

Tapi puma

Kezdeti totyogás







Elrontottad, vissza, kerül

 Szóval végre van egy kis szlalomunk itt is :) Örülök neki! Nagyon!
Bár ha végre egyszer 12-esre mennek, tuti, hogy 6-ik után kijönnek majd -.-"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...