2012. október 28., vasárnap

két szék közé, bemutatóba esve


ez a hétvége eléggé érdekesnek mondhatóra sikeredett
több szempontból is

legelsőnek azért, mert mindkért napra kinéztem egy-egy versenyt, aztán egyikből se lett semmi...

elsőnek szombatra egy kb. 30km-re lévő hivatalos versenyt
aztán ahogy edzést néztem volna ki láttam h ahol nyáron voltunk lesz háziverseny, 10enx km, vasárnap

tanakodtam, jól van, jó lesz nekem a házi is
aztán közben a szombatit le is késtem, nem lett belőle semmi

a vasárnapi nagyon későn lett megkérdezve, csak a oda járónak rendezett kis idényzáró verseny...

szóval egyik se, sőt, ott most edzések sincsenek, mert még nem talált fedetett...
viszont így szuper, még plusz költség lesz, tovább csökkentve esélyeimet...

na de megláttam az újságban, hogy lesz szombaton mentőkutya bemutató Rosenheimben, a bajor és a rosenheimi vöröskereszt és a máltai szeretet szolgálat kutyáinak képviseletében
volt még érvényes bérletem, szóval bevonatoztam


elég kemények, 10-13-ig volt kiírva a bemutató

és fél 11körülre mentem ki, de egy óránál tovább nem bírtam
ad egy átfagytam teljesen a vékony kabátban
meg annyira nem volt érdekfeszítő, érdeklődő is kevés volt
bár néha-néha felgyülemlett a tömeg, mire újra körbenéztem eltüntek
üres járatnál volt h csak én voltam, akkor döntöttem h nekem elég volt

mutattak engedelmest, ember keresést; kúszójuk volt még kihozva, palánk, létrás kispalló, pad meg hinta


bevallom volt h elkapott a hév, hogy hmmm... talán nem is lenne rossz
de láttam h azért nehezen összeegyeztethető lenne ha az ember mellett egy másik sportot akar űzni komolyan (főleg még ha pluszba több kicsit)
na nem is az, a kuty figyeljen a gazdájára, hogy mikor mit és melyik üzemmódban, de ha eltekintünk hogy mennyire más adottság, mentalitásnak kell lenni-e a kutyának, hogy kiemelkedő legyen az egyikben, még ott marad egy csomó dolog
még ha fizikailag bírja is, mentálisan nincs kutya amelyik igen és nem roppanna össze
na meg ugye kezdtem a figyelésre, hogy mikor melyik üzemmód, szintén eltekintve h a hinta más volt teljesen, hogy palánknál mit csinálna, főleg egy runningos kutya... - na meg h ők a tetején megállították a kutyákat, "zónára" figyelés meg nincs... :D
vá de nem fejtegetem tovább, csak ott egymagamban pörgött az agyam :)


amúgy majd hozok havas képeket, mert leesett nem is olyan kevés hó o.O
szóval még jó, hogy nem mentünk ma versenyre, mert nem tudom mi lett
minden bizonnyal szánhúzó versennyé alakították időközben...
na de azután nem csodálkoztam h szétfagytam szombaton, meg hogy már nem lesz az adott suliban több szabadtéri edzés idén...
pedig én még csodálkoztam h már miért költöznek be... :')

bár jó lett volna végre már újra pályára lépni (L)
valahogy jobban élveztem volna, mint a bemutató bámulását...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...