2012. október 15., hétfő

'12 aug. végi edzés


jól állok, jól állok

szóval augusztus végi (nem tudom már h mikori, nincs is kedvem kikeresgélni)
két otthoni edzés összesített videó

naaaaaaaaaaaaaagyon, kimondhatatlanul hiányzik :''''''(
én kicsi szerelmetes pályám (L) (L) (L) (L)



minőségért bocsi, dehát a meleg miatt akor este nyomtuk, sötétben

bár főleg Lindánál elég sötét és rossz a felvételek... (nem volt már kedvem vele szarolni, lényeg azért látszik sztem)
meg ő jobban be is volt lassúlva...

de hát akkor még kihasználtam az utolsó napokat, egy napra több program is jutott aminek többsége persze kutyás volt (L)

http://www.youtube.com/watch?v=pvwBRYzmHJY&feature=share&list=ULpvwBRYzmHJY
(ezt csak így tudom linkelni... )

nem a legjobb, (szlalomba h nem akartam ott hagyni pl. egyiket se, de amikor meg Lindánál h lassabb volt begyorsítottam, hogy ne keresztezzek vele, erre akkor meg rákapcsolt o.O... )
de azért vannak benne jó részek (is szerintem)
láw

tovább nincs kedvem elemezgetését leírni, majd még lehet lesz ezek közül az egyik napról még valami...
bár nem tudom videón keresztül mennyire fog átjönni a dolog :) :P
(ja amúgy egy JEO-s (azt hiszem maxi) pálya volt ez, szokás szerint udvarhoz igazítva)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...