2012. október 26., péntek

idegenpályázás-Hundeschule C.Weskott

edzess

megértük ez is, hogy majdnem egy hónap után felkerült a videó ;)

na de azóta nem volt edzés, szóval segáz... -.-"

jó volt az iskolát mát úgy kezdeni, hogy 2. nap már jöttek értem és egyből indultunk is edzeni :D
-délutáni-

bár majdnem úgy volt, hogy el se jutunk, mert az adott települést nem ismerte a navi... o.O (végülis meg alapból nem is magában a településben van a kutyasuli, de mind1...)
kicsit ideges lettem, de végül térképnek használva sikerült a Rosenheim központjából -amit nem ismerünk- a megfelelő útra térnünk :'D
egy kicsit így is késtünk, meg túl mentünk, de sikeresen odaértünk
hu

elején egy kis félreértés, de mind1, ott voltunk

maga a suli kb. olyan ami álmaimban szerepel...
szépen körbekerítve, dupla kapu, hogy a kutyák biztos ne menjenek ki
-bár ez forgalmas út mellett van, szóval itt a kapu a kutyák életébe is kerülhet...
egy kis faházikó, a faházikónak körbekerített rész, szóval durva :D kb. ilyennek képzelem el álmaim suliját....
:)

na de persze a szúnyogok itt is hemzsegtek, bár nem annyira mint Raublingban o.O
-ilyen -számomra- hüsibb időben már nem számítottam rájuk
állandóan teli voltam szúnyogokkal, főleg az izzadságra nagyon facán fent is maradtak
guszta... -.-"
bár még a telóm is szúnyogtetemes volt o.O


na szóval, amúgy végül is jó kis társaság, aranyosak, amikor megérkeztünk éppen az azt követő heti versenyre koccintottak, amit ők szerveztek

meg eleve számunkra ez meghívásos edzés volt, az edző telefonált, hogy tudunk-e edzeni, menjünk el hozzájuk
szóval ők kerestek fel

és végre itt ismerik az ívrerakást, meg a pálya se csak pár aksi volt és egyenes

bár nekem átöltözni se volt időm, így ritka dolog történt, farmerban nyomtam

kondi persze nuku, előtte 6 hétig nem edzettünk, semmi...
a fű nedves volt, cipő talpa egyenes, totyogtam, nem is bírtam futni

ezeket hozzávetve annyira nem is volt gáz....


érdekes videó róla:




persze mondanom sem kell h az első körök lettek felvéve
- botrányos

meg pár össze-visszaság

ja meg egyesek nem bírnak felkelni, hanem csak szidják h ha 50 méterről kamerázik valyon hogy sétálhatnak be elé... számomra is érthetetlen :o) -.-"
nem szabad  a kemásnak közel menni és felkellni... de hogy is!


na de a végén jött a szíven döfés...
mennyibe fáj az edzés?
potom 30ojróba...
két kutyával egy két órás edzés...
2x futottuk le a nagy pályát, mellette pár aksin kisebb kombinációk gyakorlása, meg a végén megkértem h palánkozhatunk-e meg hintázhatunk-e...
nem kicsit sokaltam...
ez egy havi díjnak is qva sok számomra...
ennyiből magyarországon már egy repülővel jött nagy valaki egy napos szemijére is el lehet menni -.-"

bár jó, rám szólt amikor kúszónál Lindával hátsókereszteztem, kijavított még valamit -hinta előtti részt, hogy kívülről csináljam, amiben nem volt igaza, mert arról nem tudtam megfogni úgy a kutyát -én legalábbis úgy éreztem, vidiben nem látom mondjuk h nagy íven ment volna- de amúgy mini kutya, hogy a francba ne férne bele h belülről viszem, hihetetlen h nem egyenesen fut akkor, ugye?
0.53-as rész
na szóval javított, de nem volt igaza :D
szóval, még mindig fényévekre van Erikától ez az edző is :(

tehát akár hogy nézem, ez az edzés qva drága volt  

persze mondta h a havi olcsóbb (de még mindig nem olcsó!), meg megcsinálhatom h egy kutyára havit fizetek és első órában egyik kutyával, 2. ban másik kutyával
meg h van-e kedvem hozzájuk járni

amúgy telóval még fordítottak is -görögre :'D
aztán csak pislogtam nagyokat
magyar vagyok kérem
de a magyar fordítás is szar volt, a németet jobban megértettem, szóval az alapján válaszoltam

tehá ez lett volna a 2. edzésünk Deutschlandban

még keresgélünk, próbálkozunk...
jelen állás szerint nem sokat fognak látni :D

bár még ja, azt kihagytam, hogy persze ez se a seggünkben van, 30km-t utaztunk érte :o)
meg máshol egy kutyával egy alkalmi kerül 25euróba - ha diák vagy, amúgy 50-et fizethetsz 
és én azoktól se vagyok elájulva -azóta volt szerencsém látnni őket versenyen, bár bár elméleti síkon kapizsgálnak valamit, jó a gondolat menet, de gyakorlatban sömmi...

ja és az ugrók ahol edzettünk ilyen házi készítésűek voltak, szóval nem tudom hova volt a nagy ár, az én ugróim 5millószor jobbak, szebbek, igényesebbek, minden tekintetben jobbak ^^ szóval...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...