2012. október 18., csütörtök

az agility videózás nehézégei - avagy - "FOTÓZZ LE ENGEM!!!"

agilityt vidózni sohasem volt egyszerű...
éppen ezért oly nehéz megfelő embert találni, aki hajlandó nekünk megcsinálni eme hatalmas feladatot...
nos lássuk is egy példát, miért is olyan nehéz ez:

még amiket múltkor hoztam videókat, abból egy-két kivágott részletecskével illusztrálva...
:)

nem tudom mennyira adja így át a videó, de mi már szarrá röhögtük rajta magunk :D >.<
(bár így 50x-re már a szerkesztése se volt vicces... szóval nem tudom...) :D



azért tessék, megcsináltam, úgy is olyan rengeteg időm van amivel nem tudok mit kezdeni...


amúgy Gerda már képregényt is csinált belőle, amikor arra kértem gondolkozzon h legyen megszerkesztve :'D

kassza siker lesz, érzem


na meg az ugráló mamutok :D

szóval "fotózz le engem"!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...