2016. december 7., szerda

Kraft Kupa 2016 június

Harmadik és egyben utolsó kezdő versenyünk.
Itt megtörtént az, amit vártam. Versenyen is egy laza, csapatósat tudtunk futni, felszabadultan.
Habár vérciki, az első pályán "kicsit" eltájoltam magam. Észbe kaptam, így nem zártak ki minket, egy megtagadással megúsztuk. Égett a pofikámon a bőr... kezdő pályát elrontani :"D
Na de nem akartam szarrá nyerni magunkat kezdő kategóriában, így gyakoroltunk, de adtunk esélyt másnak is.


A zenét játszották a nap folyamán... így még nem értelmeztem, de amikor éppen nem marcangoltam magam, jót nevettem rajta és a futamunk alá is be kellett raknom :")
"Kár, de nem is tudod milyen kár, hogy olyan messze futottál ... "


A második futamban gondoltam ennyi elég lesz, tegyük oda magunkat.
És igen, futottunk egy ibátlant, időben Dakarnak nem is volt párja, első hely úgy ahogy kell!


/Azért az odaérkezéseim elég neccesek voltak/

Olyan jól esett futamok közben, hogy odajöttek emberek megdicsérni a kutyámat, meg hogy számomra ismeretlen is felismert minket és közölte, követ ám minket 😃😃
Na meg az is új volt számomra, hogy azt mondják be a hangosbemondóban, hogy "gyors volt"



Ezután a nyarat kihagytuk versenyzés terén több okból kifolyólag is.
Eleve nyáron nem nagyon szoktam versenyezni a forróság miatt, elég zsúfolt volt ez az időszak, sok programom volt, illetve kezdőben elértem azt, amit akartam, innentől kezdve A1-ben szerettem volna indulni, csakhogy palló zónánk meg nem volt. 


Őszi versenyekről folyt. köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...