2016. december 26., hétfő

Karácsony kutyás szemmel 2016

Kezdem a végkifejlettel, az első 4-es karácsonyi képünk.
Nagy küzdelmek árán jött össze.


Kapni szinte csak kutyás vonatkozásúakat kaptam, de az adok részen is bőségesen szerepeltek kutyás dolgok.


Megismerkedtem a pirográf technikával is. Első körben sikeresen teszteltem az ujjbegyemen. 


Nincs is annál meghatóbb, amikor a mestered elsírja magát az általad készített ajándék láttán.
Ilyenkor érzem azt, hogy megéri a bíbelődést minden egyes ecsetvonás. 

Kutyás vonatkozás mindenhol :D
Bár ezt a képet elrontottam, a labda másik fele totálisan Ribizli.

Az egyik üzletsoron van egy meseszép, világítós gömbökből álló fa. 
Mindenki ott fotózgatja magát, aki arra jár. Na én persze a kis kutyámat fényképeztem le.





A nagy titokban és mégnagyobb precizitással készült ajándékom a páromtól.
Kék!!! - szürke szlalomrudak fényvisszaverős csíkokkal, melyek úgy lettek elhelyezve milliméternyi pontossággal, hogy a kutya és a felvezető szemmagasságában is /nagyjából/  legyen 1-1 darab. 
A rudak a régi, 6,5 évvel ezelőtt kapott szlalomtalpamra kerültek rá.
Szegénynek küzdelmes élete volt, az eredeti rudak fele vagy eltört a humán agility versenyszámokban vagy éppen elvágták paradicsomkaróknak, ami pedig megmaradt, már nagyon kopott volt, így érett a csere, régóta tervbe vettem csak a megvalósátással voltak problémák.
Van még a profi tanszlalomom is, csak azt sajnos macerásabb előkotorni és összerakni, így nem felesleges a 2 db szlalom most. 
Terveim szerint mindkettőt használni fogom majd. Jó lesz extrém gyakorlásokhoz, pályába rakhatok még egyet palló pótlásra pl, meg hát jobb, ha nem egy féle akadályt szok meg a kutya, mert ugye ez versenyeken is változik.




Büszke vagyok magamra, a háromból ugyanis egy kutyuskámat habos-babossá tudtam varázsolni az ünnepek alatt. 

A duble K dynamic duo sampon ereje pedig csodás *-* 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...