2016. december 30., péntek

Agility OB 2016


Tavaly megfogadtam, hogy a 2016-os országos bajnokságon már kutyával veszek majd részt.
Hát igazából haladtam, mert 2015-ben már eljutottam kutya nélkül segítőnek, idén pedig elvittem magammal Dakart is és mindkét nap fent voltam.
Sajnos a célomat nem tudtam elérni, pár verseny alatt nem ment az A2-be feljutás, így nevezni se tudtam az OB-re.

Viszont élveztem így is.
Így csak mások futamára tudtam koncentrálni, az elejétől a végéig láttam a felhozatalt és hát volt izgulni valóm is. Szombat reggel olyan rosszul voltam, hogy reggelizni se bírtam. Másnapra már lenyugodtam volna, de a kis párosom bejutott a fináléba így visítva indult a reggelem (hajnal), majd megint émelygés következett az izgulás miatt.
Láttam elég sok érdekes dolgot és sok tanulságot vontam le.
Jó volt hallani az egyik dobogós belső érzéseit is. Mégjobban változásokra inspirált.
Dakarnak is hasznos volt, mert szokta a zajokat, játszottunk a pálya szélén, majd az eredményhirdetés előtt a műfövön is. Ő még nem találkozott ezzel a talajjal.
A pályákat elnézve - habár sajgott a szivem - menet közben már annyira nem bántam, hogy nekünk nem kell lefutni. Olyan stabil párosok szálltak el, hogy nem hittem a szememnek, mintha másik dimenzióba kerültem volna. Jó, persze ettől is olyan izgalmas ez a sport, csak hogy nem 1-2 ilyen kutya volt.
Számunkra meg aztán végképp nehezek lettek volna, kétlem, hogy le tudtuk volna futni értékelhetően bármelyiket is.
/Itthon kiraktam a maxi jumping pályát, hát szenvedtem rendesen vele. Habár nem is a legjobb ötlet volt betegen, oxigén nélkül futni. Tapival viszont sikerélményem volt rajta!/



Sőt, lehet, hogy én voltam a legboldogabb a versenyen. Mindkét nap a mennyei Fald fel Amerikát! hamburgerekkel csillapítottuk éhségünket. 


Dakar így is édesen aludt már az első nap után. 



Próbáltam nézőként is nyerni, így vettem pár tombolát, mert hát az nem egy megterhelő, teljesíthetetlen feladat. Bíztam benne, hogy a jó kis számok szerencsével kísérik végig az életemet. 
Hát a tombolán most ez nem jött össze :D Sebaj


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...