2016. december 9., péntek

2016 augusztus - szeptember

 Petra, Tapi, Linda és Dakar: 2016 augusztusa és szeptembere

Volt egy rendhagyó lekááá-s avatásunk egy szép fordulóval egybevonva

 Jack russel terrier trimmelés ;)


Kecskeméti agilitysek a Balaton parton <3 p="">
Csodálatos volt

 És ha már nyaralás, meg kell mutatnom a meseszép horvát tengert *-*



Tenger ide vagy oda, a lelki megnyuvást számomra az jelenti, ha fogom a kiskutyámat, meg a biciklimet és elmegyek mucsaröcsöge tanyavilágába vele
Hihetetlen a jótékony hatása





Egy jövendőbeli kuncsaftom :)







Nagyon meglepődött a gazdija, azt mondta senkinek sem hajlandó megmaradni az ölében, nekem meg hát... látjátok a képeket
Csodás teremtmények ezek a kutyák. A lelkünkbe látnak, őket nem lehet becsapni, megtéveszteni.
Irigylem őket


Nyárzáró városi sheltiezés


A vigyor mindent elárul, jól sikerült





Végre itt Magyarországon is találtam egy kutyabarát helyet, ahol modern felfogással fogadják a négylábúakat és kifogástalan kiszolgálást kapnak ők is.



Az előző cipőm feladta egy év után a szolgálatot, így beérett egy új cipő beszerzése.
Na és ilyenkor van az, hogy imádom, hogy apum pofi sportoló, mert tudta mivel kell meglepnie, kaptam egy terepfutó cipőt. 
Agilitys berkekben nem elterjedt, de eddig nagy sikerrel tesztelem (a bénázások nem a cipő miatt vannak, ő jól teljesít) és a mintája is baromi tetszik, mert eléggé egy egyedi darab. 



Ő mindenhogy édes és imádni való <3 p="">





 Mobil kutyakozmetika pálmafával Kecskeméten meg minden




Holdfényes agilityzés




Tavaly a bizonyítványomat vettem át Budapesten, de idén kijutottam a kiállításra és szakmai szemmel nézve a mostanit élveztem a legjobban.
Amikor megláttam a palotakutyát mese szép, hatalmas farokszőrével, hát majdnem sirva fakadtam a gyönyörtől... legszivesebben odarohantam volna megölelni a gazdit...
aztán a gömbfejű frise-ek... meg végignéztem az uszkárak...
hűűű meg haaa
ilyenek nem nagyon szoktak kijárni nekem, így jó volt a másik végletet is látni.
Na meg volt olyan, aki nem azon lepődött meg, hogy milyen pici skótom van, hanem hogy milyen sötét sable sheltie :D
Ettől függetlenül az egyik árus sátornál meglepődtek, hogy nem kölyök skót juhász...
Minden nem lehet tökéletes




 Aludni tudni kell

 Én annyira nagyon jófej vagyok, hogy 2 napos offroad verseny után(belekóstoltam ebbe is :D), úgy , hogy a tüdőmben (na jó, igazából az egész légzőrendszeremben) még áll a homok, nekiállok hajnali fél2-ig tortát sütni, hogy másnap reggel tudjam vinni edzésre. 
Mert A2-esek lettek és mert nagyon akarta a feljebbjutást.

 Annyira stresszes a kozmetikában a kisfiam :P

 Rózsaszín ködben élünk mi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...