2015. október 29., csütörtök

No Lassie

Bár a sheltiem még csak 17 hónapos, engem már réges rég kiidegeltek a folytonos "MINI COLLIE", "MINI LASSIE" jelzőkkel... A mini collie olyan sűrűn hangzik el, hogy lassan magam is kezdek a fajta létezésében hinni.
Nem is az a baj, hogy szinte senki nem ismeri a fajtát, hanem, hogy a tudatlanok túlságosan is biztosak magukban. Egyszer volt, hogy egy nő megkérdezte Németországban, hogy "Mini collie vagy normál collie?" Nyitottam a számat, mire a mellette lévő hölgy már rá is vágta, hogy MINI COLLIE. Na most akkor kit kérdezett és ki tudja jobban, ő vagy én?
Székesfehérváron is amikor keresztül nyargaltunk a buszpályaudvaron, folyton hallottam, hogy jaj Lassie, ott van Lassie, nézd, a mini Lassie.
És ez megy mindenhol :)
Eddig 2! alkalom volt, amikor eltalálták a fajtát (Rosenheimben), akkor kitörő volt a boldogságom. Második legközelebbi próbálkozás a spicc volt, de az eddig csak egyszer. Már annak is jobban örültem.
A róka meg persze megint más történet, amivel külön meg vannak áldva a sable egyedek ;)

A shetlandi gazdik ezeket tökéletesen megértik. Most találtam is a facebook-on egy aranyos kis képet:)


Egyedi feliratos K9-es hám szövegét már ki is találtam ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...