2015. október 28., szerda

Bemutató az óvodában


A "Tök jó nap" keretein belül kutyás bemutatót tartottunk a hetényegyházi óvodában. Kényelmes volt, hogy ide gyalog is eljutottunk. Nagyon jó lehetőségnek tartottam, hogy ilyen ingergazdag környezetben agilityzhetünk és a kutyák is ügyesek voltak. Tapival trükköztem, majd minivel kezdtünk agilityben, így én mentem 3 kutyával egymás után, mire a gyerekek részéről az "Ez a néni fog menni az összes kutyával?" kérdést hallottam. Ha-ha. De megnyugodhattak, nem csak én agilityztem. 
Tapi, Dakar és Linda is kitett magáért, szépen koncetráltak végig. 
Dakarnak akkor még nem volt kész a szlalomja, de 6-oson nagyon szépen ment a bemutató előtt a mellette ugráló gyerek ellenére is. 
Persze még pályát jártam megrohamozták az ebeket, ami a KEOL honlapján is megtekinthető:



 CelEb-ek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...