2015. október 20., kedd

Dakar 2x2 szlalom


Augusztus végén végre jobban ráálltam Dakar szlalomjára (előtta kb. csak 2-3 alkalommal gyakoroltuk a bemenetet) és így most végre neki is összeállt olyan 1 hete a 12-es szlalom :)

Nagyon boldog vagyok. "Kicsit" máshogy álltam hozzá, mint 8-7-6-5 éve. Elsőnek suli nélkül akartam Tapinak folyosóssal vagy mutogatóssal összerakni - sikertelenül. Majd az edzéseknek köszönhetően neki is és Lindának is a mutagatós módszerrel tanítottam meg nekik ezt az akadályt.
Mivel fokozatosan és sok szögből gyakorolva tanítottam nekik, jó szlalomjuk lett, de nagyon sok időbe telt (ez mondjuk kutya függő is).
Eldöntöttem, hogy következő kutyusumnak a folyosósat vagy a 2x2-t fogom választani. Végül a 2x2-t kezdtem el és nem bántam meg! Nagyon szimpatikus módszer és szerencsére Dakarnak is nagyon bejött. Agyalós kutya, így kajával mese szépen haladtunk, élveztem én magam is.

Íme itt állunk a mai napon :)


Még azért csiszolunk rajta, meg jön majd még a magabiztosság és nagy pályába is teljesen belerakjuk :) Minden esetre már most nagyon-nagyon büszke vagyok rá.



És akkor hozok hozzá egy kis nosztalgiát is :D
Tapi szlalom 2010-ben :D


Linda szlalom még tanuló fázisban :") nem bírtam végig nézni


Igazából nekik se volt rossz :) versenyen ez persze nem nagyon jött ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...