2014. november 16., vasárnap

Októberi Timiékkel



Októberben Timivel ismételten kidobtunk egy VB pálya módosítást. Nagyon ügyes voltam, amiről adnék is egy kis ízeltítőt, amit drága Timiként külön ki is emelt és kilassította (L)



Útban voltak az akadályok, na. Nem is tudom ki rakhatta ki olyan rossz helyre őket, mert következő körben meg az ugrónak mentem majdnem neki de sikeresen megugrottam a lábát :"D  (Linda videóján lehet hallani a kacajt :P )



Tráp-trá-rá, egyem a szívét (L) :)
Még volt kör, ahol gyorsabb volt Tapinál is. Tényleg nem értem őket...




A kis szarost meg egyszerűen I-M-Á-D-O-M!!! Eszméletlen *-* Nekem annyira durva, hogy ilyen kevés agilityvel a háta mögött ilyen ráfutása van az akadályokra *-* Na meg a földön lévő verőlécek ugrálása a világ végéről :"D



Látható még egy kis az előtti kutyasulis edzés is. Ha-ha, más veled edzeni, nagyon más. Bár a videón kajával mentünk, tehát a langyos üzemmód volt.




 Tapika drága nem igazán erőltette meg magát. Nem tudom miért, pedig direkt hoztam neki virslit, mert ilyenkor ha meglátják, hogy Drazsé azt kap, nem igazán hatja meg őket a játék...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...