2014. november 15., szombat

Kutya az üzletben!

Vagánykodtunk kicsit és Dakarral meglátogattunk két üzletet is :) Annyira fura volt kutyával bent lenni, de hozzá lehet szokni gyorsan :P Kicsit féltem, hogy lesz-e valami probléma vele, de nem. Teljesen nyugodt volt, jól viselkedett, nem piszkított, semmi probléma nem volt. Még mozgólépcsőztünk is :D A hogyan tudtam bevinnire roppant egyszerű a válaszom, úgy, hogy nem a maradi Magyarországon vittem be magammal. Nem tudom Magyarországon ez be fog-e még következni, illetve ha igen, hász évszázad kell még hozzá. Sokkal jobb volt, hogy magammal hozhattam és nem kellett azon aggódni, hogy hangoskodik-e vagy szét szed-e valamit és hogy hogyan unatkozik. Nagyon sokat kell még fejlődnie a magyar kutyatartók többségének, mert őszintén megvalva én se engedném be az 'olyan' kutyákat az üzletembe... Szelektálni pedig... Hát lehetni lehetne, de be kell vallani, macerás lenne, az emberek itt meg már úgy is hozzá vannak szokva, hogy a kutya marad. No de nem akarom védeni az üzleteket sem, tudván, hogy miket művelnek a segítő kutyákkal...


Kis pózer :D A naptár sztár








Ezen a képen annyit nevettem XD Ügyesen összehozta :"D
-
Kikötöttünk :D



Na most akkor hogyan is van ez?



Dákcsit szerették a dákkok :D Amerre ment, arra úsztak ők is :D Stabil idegrendszerű kacsákok voltak ezek, én csak néztem nagyokat ;)



 Ment volna úszikálni velük :P

  Tapi mindeközben Tapi :"D Biztos nagyon kényelmes neki így ülnie :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...