2014. november 21., péntek

Dakar, a naptár sztár



Dakar egy nappal, mielőtt elhoztuk, egy fotózáson vett részt családjával Csehországban. A kis celEB-em így került a 2015-ös sheltie naptár borítójára ^^

Pár hete kaptunk is egy csomagot, amiben megkaptuk a naptárat <3 a="" amikor="" boldogs="" gt="" l="" m="" meghozta="" nagyon="" p="" post="" r="" repdestem="" rtam="" s="" v="">
Én már "csak" a naptárnak is nagyon örültem, de amikor kibontva megláttam, hogy más is van benne... Hát teljesen elolvadtam. Drága tenyésztőnk még küldött egy 2014-es VB-s pórázt is és elküldte az egyik szlovák csapatpólóját is :OOO *-*
Én nem akarok elfogult lenni, de Ő A VILÁGON A LEGESLEGJOBB tenyésztő *-* (L)
Most nem csak azért, mert ajándékokkal halmoz el, de azért kíváncsi lennék hányan küldenek ennyi mindent, még az elhozás után is, főleg hogy tényleg olyanokat kaptunk, amikért agilitysként él-hal az ember.
Ilyen az, amikor valaki tényleg a fajta szeretete miatt hoz le almot. Annyira hihetetlenül aranyos, hogy erre nincsenek szavak (L) Ezt még a nem kutyások is belátják.




Persze ki van elsőnek... ki van elsőnek :P















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...