2014. október 15., szerda

Szeptemberi Timiékkel

Szeptember 19-én edzettünk Timivel és Drazséval az idei VB csapat mini jumping pályáján. A pályát nem ártott volna előtte jobban megnéznem videónk, mert így nem sok köze volt hozzá kirakva :")
Ja és hatalmas öröm történt a pályácskámmal kapcsolatban: a homokozó is elköltözött, így már teljesen nagy terület áll a rendelkezésünkre, már nem vagyunk lekorlátozva :) (L) Annyira szuper! Ezért is esett a válaztásom VB pályára.

Elkészült Dakarka első edzős videója is :) Húúúú meg haaaa
Nagyon össze kell kapnom magam!



Lindával majdnem elsőre hibátlan lett :)
Vele már jó ideje nem is edzek suliban. Könnyen irányítható és ehhez a tempóhoz jól tudok alkalmazkodni, nem sokat hibázunk a csajszival. Persze nem kéne elaludnom és lazábbra fogni.



Tappancs drágánál meg nem volt jó a csillagok állása vagy én nem tudom, de rég ment ilyen silányul.
Újra és újra jöttek a hibák. Tény, hogy én is ludas vagyok, de úgy érzem nem ennyire. Nem szoktam kivenni a hibákat, de ezúttal többet kihagytam, úgyanis egy egész estés film lett volna az eredeti :")
A szlalomnál menet közben rájöttem mi a baj, valószínűleg az zavarta, hogy túl rámásztam, ezáltal szinte kilöktem a szlalomból. A többi meg...



Én persze járattam a számat, túl gyors, túl lassú, túl nem figyel ^^ Királyság


Ja és volt még egy kis módosítás. Mivel nekem sajnos csak egy nagy kúszóm van, a pályában pedig kettő hajlított C-s kúszó volt, Timike az alábbi módosítást elmeskedte ki :"D A gondolat logikus, de ez az új metódusos ábrázolás XD Fenomenális :D


Közben dobálok telefonos képeket is


Kicsi róka és éjszakai életkép :)



Valamint a büszke utód :D Nem hazuttolja meg anyucit :) Majd egyszer ő is a nyomdokaiba lép.
(A kép amúgy egy korábbi felháborodásos sétánál készült, amiről írtam is pár gondolatot már ide a blogba)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...