2014. október 8., szerda

II. M.A.T.-om


Tavaly el kellett halasztani, de idén ismét megrendeztük a M. A. T. -ot :) (L)
Örülök, hogy végül összejött és aki akart, el tudott jönni.
A kis táborunk nem az alvásról szólt, űztük az agilityt szépen. A másik mászókánk is elmászott, így nagyobb helyünk volt már. Itt "avattuk fel" szuper fotósunkat és szuper gépét :) A sok-sok szuper képet ez úton is köszönöm! Eléggé máshogy álltam a dolgokhoz mint 2 éve, vagy mint tavaly ahhoz, ami nem jött össze. Versenyek tekintetében tettszett pl., hogy míg 2 éve elég volt a napi egy verseny (nekem, szervezés tekintetében), idén pörgősen, rugalmasan le tudtuk bonyolítani a  versenyszámot. Tűt-víz-repülő, vérre menő székfoglaló, kezdő/haladó jumping és az elmaradhatatlan humán-agility versenyek 3:) Mint lebonyolító egyikben se vettem részt, csak a jumping pályát futottam le versenyen kívül, de így is élvezet volt :D (diszkrét marokba nevetés)
A díjak a nevezett csokik voltak, valamint oklevelek. Nos csokiból egy tonna gyűlt össze o.O és  többnyire egy első hellyel 3 táblát lehetett haza vinni, így volt aki lazán 9 táblát söpört be o.O Csokimérgezés a javából. Nem a legnagyobb meleg volt, de éjszakára azért lehült rendesen a levegő, így a sátrakban nem volt melege senkinek, de az edzésekbe se zavart be nagyon a hőség. Hatalmas látványosság voltunk a 2 házzal arrébb festőknek -"Nézd már mennyi fiatal csaj!!!"- valamint a szomszéd csak leült elsőnek és bámult, hogy mennyi kutya. A végén csak az "ez már egy egész falka" megjegyzést bírta kinyögni :)
Jókat beszélgettünk, végre megismerkedtem személyesen is Szilvivel és Csinivel, szóval én élveztem minden egyes percét :) A visszajelzések is abszolút pozitívak voltak, amik nagyon jól estek, ezáltal még inkább örültem, hogy megtartottuk.


 Dakarka kis bilétája is elkészült :) <3 p="">

















 
Öcsém indult a jumping futamban Tapival. Szép görcsös DIS lett.

























"szép a körmöd" :D :"D
























































Mindig csak az az okoskodás 































Linda pár futama
Nem lett felvéve az összes pálya.
Hát fárasztó napi 2 edzés.
A 2. pályát vele eredetileg nem is úgy akartam lefutni, nem szeretem törni, viszont nem ment annyira nyögve-nyelősen, így próbálgattuk. Legalább így szép íveken mozgott :)

Tappancsnál se lett felvéve az összes.
Sebesség miatt vele szebb volt a turn-os pálya. Imádtam :)
Timi kúszószivatós pályáját máshogy csináltam.
Szlalom után kettővel logikusabb megoldás is volt, a végével viszont szépen eljátszottunk.
Linda elsőre bement a kitakarás miatt, de a másik megoldást is le akartam gyakorolni
Sajnos a sok gyakorlás miatt azonban abbamaradt a kamerázás, utána pedig nem lett levideózva a befejezése. Szóval nyugalom, nem így hagytuk abba ;)
Az utolsó nap pályájában volt egy szép kis akadálypár, aminél azt hittem soha nem oldunk meg normálisan, de meglepődtem, mert elsőre ment (a két ugró derékszöget zár be és össze is érnek)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...