2014. október 30., csütörtök

5 hónapos múlt



Fotózgatom rendszeresen, mert szörnyű, hogy milyen gyorsan felnőnek :( Igaz még van hova, meg ő nem is nagy testű, akinél annyira nagyon feltünő lenne, de szembesülök vele már egy jó ideje. Elején talán jobban hanyagoltam a képeket, mert megszoktam, hogy az én eszközeimmel felesleges, majd ha valaki lesz, akinek jobb gépe van. Hát ez most nem teljesen így működik...







Fogunk volt/van bőségesen, szemfogból legutóbb 7 db is ;D


Amikor az 5. hót betöltötte, csináltunk videót is az ügyeskedéséről (L)
Ő elkezdte ugrani a földre tett léceket :"D Ha én nem emelem, majd ő - gondolta.

Megörökítettem a vízivási stílusát is mielőtt megfagyott volna a víz kiöntés közben. Fura, hogy ő alap járaton nem retteg a víztől :) Más lesz így úszni tanítani.



Azok az ösztönök 3:) Az az alak <3 p="">













Ha nem tűnt volna fel, kedvenc témám az alvás :"D Olyan cukiii mindig! Nem tudok betelni vele!



és azok a szemek...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...