2014. október 13., hétfő

Kecskeméti CACIB


Megtörtént, kapcsolatot létesítettem a kiállítási világgal.  Nézőként ugyan már voltam páron, de semmi több. Most belevetettem magam a mélyvízbe rendesen, ugyanis írnoki munkát vállaltam el a szeptemberi kecskeméti CACIB-on :") Bírálati lapot előtte csak egyszer láttam, valahol netboardon vagy facebook-on (, de másokkal ellentétben én legalább már láttam). :D Vicces, vicces. Gyorstalpaló megbeszélésen anyum ...-ta magát rendesen, ugyanis ő is elvállalta, csak ő még nálam is nagyobbat ugrott :D  Hajnalok hajnalán már ott kellett lennünk a kiállítókkal ellentétben. Rendes voltam, mert sok kutyás kört vállaltam el (anyumat mentve), nem akarok már hülyeséget mondani hány kutyát, 80 felett volt, 4 és 1/4-nyi oldal volt a listánk. Vizslás, szetteres és egyéb vadászfajtás körben voltam. Az hagyján, hogy fájt a kezem -ami várható is volt-,nekem ez a világ totál kínai :"D Nekem előtte, hogy BOB, BIS-be javasolt, CAC, CACIB, mikor milyen kártyácskát kap és mit kell írni semmit nem mondott. Magam is meglepődtem, hogy a végére már -majdnemhogy- profi módjára vágtam, hogy mikor milyen lap fog jönni ^^ A ringtitkárom is cuki volt, segített és tanítgatott kitartóan a pörgések közepette :)
A fejem azonban nem csak ettől sajgott, hanem azért is, mert a bíró bácsika olyan kellemesen halántékon ütött a könyökével, hogy majd szét robbant a fejem.

Elszörnyedve tapasztaltam, hogy mennyivel más a résztvevők is, mint egy sportversenyen. Tehát azért, mert a kutya csak "nagyon jó" minősítést kap, nem tudom miért a ring titkárt akarják majd megverni, vagy amikor a kutyának nincs meg az összes foga, miért kell negyed óráig vitatkozni a bíróval, hogy de megvan neki. Illetve az idegeimmel se kellett volna játszani, úgy, hogy a drága kiállító magánál tartja a bírálati lapot, én meg szívbajt kapok, hogy hova cs.esztem el azt.
Egyébként kimondottan megtetszett a bírói része a dolognak. Kedvett kaptam, hogy körbeugrált bíró legyek :D Ámúlva figyeltem, milyen kiszolgálásban részeülnek. Nekem még a kis legalja írnoki ellátás is teljesen tetszett :D
Rájöttem arra is, hogy magasabb pozíción lévő emberrel is egyezhet a véleményem a drága, csodálatos, fullra korrekt, reális kiállítási világról, ami nagyon tetszett és megnyugtatta kicsiny lelkem :)
A kiállítást tehát túléltük. Dakarka,aki otthon várt, kapott is tőlem egy plüss, csipogós labdát a kiállításról jutalom képpen.


Vasárnap már nem játszottam írnokosdit, mert bemutatót tartottunk a sulival. Nem volt kedvem kűrt össszerakni, amit később megbántam, mert ez miatt kihagytam trükköket. Így azonban bemutattuk a fokozatokat. Dakar a full kezdő, alapozás bemutatását láthatták tőle, míg Tappancs is Linda a trükktárát mutatta be zene nélkül, tehát hogy milyen állomások vannak egy kész kűr előtt.
Még Dakarnál is hagytam ki trükköt a hatalmas tudástárából, valamint játékra se akart rácuppani az elején, így az is változott a műsora előtt. A végén persze orvosoltuk, mert addig nem akartam hazamenni, amíg nem játszottunk idegen környezetben.
A bemutató visszejelzései pozitívak voltak, valamint ha a képeinket kinagyítjuk, az arcok is sokat mondóak :)
Nekem is tetszett a fellépés, örültem, hogy volt rá lehetőségünk, főleg Dakar miatt is jó ha minél több helyen és szituációban veszünk részt.






















Videóztak is minket :)
Dakar

Tapi

Linda






A kiállítás után még sétáltunk. Dakarnak nagy sikere volt. Persze le skótjuhászozták, de kiderült az is, hogy kiállítási szemmel is nagyszerű a gyerek :) <3 nbsp="" p="">
A sheltie tenyésztőknek meg ajánlom, hogy fordítsák meg a képletet, ha valamit nem értenek, gondoljanak csak bele, hogy MIÉRT? Minden okkal történik, nemde? 


A VIP parkolóban volt egy Dakar rallys kiskocsi is, amivel persze fotózkodnunk kellett :D *-*
Dakar Dakar :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...