2013. augusztus 29., csütörtök

Vonjunk be mindenkit 3:)


Szépen azért igyekszem visszatérni az agility világába.

Azonban itt most nem én leszek a középpontban, ugyan is ezt a pályát más céllal raktam ki.
Egy bizonyos személyt vettem rá, hogy próbálja ki az agilityt 3:)

Viszont erről se fogok írni, mert az anyagok nincsenek publikálva, sorry.

Öcsém is beszállt a buliba, önszántából, pályabejárás nélkül spontán ezt ügyeskedte:



Ahhoz képest szerintem baromi ügyes!!!! Főleg, hogy több mint egy éve nem volt pályán (akkor is csak M.A.T. idejére négy napig), előtte meg 5 éves korában kb., amikor az előző videó készült róla. Szóval soha nem agilityzett rendszeresen.

Viszont én egyre jobban látok benne fantáziát :D
Múltkor már vonalvezetést is tanítottam neki, ami végül is a szárazabb része, nem lepődnék meg ha nem érdekelni (hisz hányan versenyeznek úgy, hogy leszarják az íveket, minek egyáltalán ívre rakni azt a szerencsétlen kutyát ;) )
De nem, érdekelte, csinálta, és még meg is értette! Sőt, amikor a szlalom bemenetet mutattam neki, hogy jobb, ha kitolja előtte a kutyát, és nem majdnem hogy 90fokban érdezik bele. Ezt már nem akartam bejárattatni vele, ugyanis szemléltettem vele, úgy, hogy ő volt a kutya, én a felvezető, meg mutattam talán vezetve, hogy milyen íven mozogjon ő is.
De ő mondta, hogy nem, még nem fussa le, mert ezt még itt bejárja :D
<3 p="">

És akkor rólam is valamicskét:
http://www.youtube.com/watch?v=N_OILbpbjnc

A cím mindent elárul. Fullra lightos, fullra béna. Bár mint fent már említettem, nem is én készültem agilityzni. Meg lehet látni, hogy eleve papucsban vagyok :"D Csak a srácok mellett beálltam már én is, mert nehogy már pont én maradjak ki.

Ja és meg kell még jegyeznem, hogy látszódik az is, hogy nem volt hideg, szóval kutylikák tempója már megint nem volt százas... :/

Lindára meg nagyon-nagyon büszke voltam! Még ezen a pályán másik nap, vagy előtte valamikor, amikor ugrálgattam velük kiesett az egyik rúd Tapinál, ezt a sötét miatt már nem vettem észre, mikor Lindát vettem elő és vele mentem, ezáltal Lindát a 11 rudas szlalomba küldtem be. De láss csodát, alig akartam hinni a szememnek, Linda úgy tett a rutin miatt, mintha ott lett volna :OOOO
Leesett az állam és naná, hogy nagy volt az örvendezés :D *-* *-*


Igen, ha már szlalom, a következő képpen lett ideiglenesen mentve: (-.-")
Eleve 4-et vágtak szét, 2-t pótoltam (szürkék), egyet meg rá tudtam fordítva rakni: a vas alap átmérője 

megyegyezik a rudakével, ezért úgy csinálták, hogy a rudak végét kitágították; nos volt egy amelyiknek pont

 mind a két oldala ki volt tágítva, mert az egyik felére véletlenül gondolom ráfogtak tágítás után és 

benyomódott, ezáltal azonban, ha Tapi nagyobb erővel megy benne kiesik  a 4-k meg el van törve, de "szerencsére" csak a teteje... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...