2013. augusztus 8., csütörtök

Hogyan kell kedveskedni egy kutyás lánynak?


Nos így, pontosan így ;D



Korábban volt bejegyzés, amikor kaptam két nagy, és egy kicsi korongot. Akkor nagy volt már a boldogság, hát még most...
Leírhatatlan :D

Elsőnek 1 vagy 2 kicsi korongot kaptam ismételten, aminek rettentően örültem is (vagy egyik nagy 1-et, majd következő nap még1-et, igen, azt hiszem így volt).
Majd egyszer csak jött még 5!!!! *-* IGEN
ÖT darab kicsi korongocska *-*
Ilyen amikor a boldogság kiül az arcomra, és az amúgy jelentéktelen dolognak -most épp "gumidarab"- úgy tudok örülni, mint majom a farkának és csak vigyorgok, vigyorgok, örül a fejem :D



Hát én totál kész voltam, annyira telítődve voltam a boldogságtól, lehet 5plusz 1 kicsi koronggal nyomni már a dolgokat :D
Aztán várjunk még -bár a kép elárult rég-
amikor mentem melóba barátom elé - igen, merthogy tőle van mind <3 p="">rögtön még tovább se indulunk, de előreveszi a hátitáskáját és elhúzza a cibzárt a nagy részről:
hát ilyen nincs, nagy úgy feszültek benne a nagy frisbeek *-* hirtelen azt se tudtam mennyi, csak ámultam.
Hihetetlen :D

Végül kiderült: pontosan heten vannak.
(úristen, 7+2 nagy, 7+1 kicsi *-* ez már mennyiség a javából!!!)



 A nagy narancsokon látszik, hogy festékhibás, de a legfeketeébb tetszik nekem a legjobban. Szerintem még jobban is néz ki ;)
Na meg aztán humán free-seknél is szoktam látni, hogy pont ilyen színes, össze-vissza fröccsentett korongokat használnak. Szóval direktből is gyártanak ilyeneket.
Annyire leírhatatlanul jól néztek amúgy így ki egymás mellett :D 3 napig kb. úgy gépeztem, hogy közben ezek voltak ott mellettem tornyosulva, csak mert jól esett rájuk nézni :D Szinte lelki megnyugvás volt :P

Szóval igen-igen, jó kapizsgálás, hogy kell egy KUTYÁSnak kedveskedni :P ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...