2013. augusztus 20., kedd

Aki nem tiszteli az agilityt...


...pusztuljon.
Ezt a megállapítás teljes mértékben kiért bennem pár hete, amikor hatalmas színenszúrásként fogadott ez a látvány:

A látvány, amin még a NEM agilitys húgom is kiakadt...
én ezt még jól türtem, hisz mivel valami jó minőségű fenyőböl készültek az ugrók, túlélték.
Pár léctartó ferdült csak el, de azok könnyedén korrigálhatók.
Viszont a rágás...
Én "csupán" azt nem értem, hogy miért kellett szétcseszni őket, amikor én egyben összerakva hagytam ott, és autós ponyvával szépen letakargattam őket.
De NEM, szét kell barmolni, le kell cseszni 5 téglát a földre, majd arra megpróbálni rárakni. Jé nem fér rá.
Ó nehogy feltünjön már -ha már szét lett szedve- hogy ezek illeszkednek egymásba... -.-"
Van is egy ilyen játék, hogy különböző figurákat kell egymásra egyensúlyozva felépíteni, csak azóta se jut a neve az eszembe...


Igen, akartam új palló lábat, de azért álljon már meg a menet...
 És kiegészítésként: a másik lábról nem azért van, mert valami égi csoda folytán egyben van. Ó nem, dehogy is, hova gondlnánk. Az meg sincs :D

És végül: amikor éreztem, hogy az erek elpattannak a fejemben... na meg a pár kör futás a ház körül szebbnél szebb mondatokkal (a franc, hogy itt már értik) ;)
A vicc az, hogy mindez az eltünt 12. rúd keresése közben történt, majd feladva gondoltam egyesüljön a banda, a 11. rudat odavittem a többi 10-hez.
Nos igen ám, csak ahogy húztam ki észleltem, hogy ez bizony fele akkora, mint volt...
És akkor szakadt a cérna; nem kicsit...
A többi szétnyisszantott rudat csak utánna találtam meg...


 Nem értem az embereket, komolyan. Azt se hiszem el, hogy a pofátlanságnak nincs határa... Ennyire nem tisztelni más cuccait. Miért is jó ez???
(Bár utólag a szlalom rudakra kaptam "magyarázatot", paracsiom karók lettek volna :@@@@ )
Nem, nem tűnik fel, hogy 12 ugyan olyan!!! rúd van -.-" :@ Azt szét kell vágni...
Nos így szépen elvágva jöttek az ötletek mit csinálnék én a rudakkal...és nem, én nem paradicsomhoz használnám fel... bár a piros szín az első verzióhos stimm.


Nem is ragozom tovább, mert nincs kedvem, valamint gondolataim ezen oldala nem is publikus és nem is lenne túlságosan szép és kultúráltnak mondható.

2 megjegyzés:

  1. Szóval nem csak felénk vannak hülye emberek...:S
    Leesett az állam...
    Sajnálom!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos mindenfelé fellelhetők és nem is kell keresni... elszomorító...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...