2013. február 10., vasárnap

programváltozás ellenére is jó nap


Már egy ideje szeretnék kipróbálni egy új sportot a kutylikkal.
Úgy volt ez össze is fog jönni Orsiékkal (Wip gazdi), de végül egy derékfájás miatt egy sajnos elmaradt az otthon tartózkodásunk ideje alatt :S
Ezután úgy volt edzünk Orsiéknál, az új akadályain.
Hát ezt meg az a fránya mosta el...

Na mind1, nem álhat utunkba semmi, mi ennek ellenére is tatálkoztunk és egy nagyon kellemes napot töltöttünk el, természetesen a kutyák társaságában :)

Elsőnek elmentünk a vacsiközi kutyafuttatóra.
Brutális volt kissé számomra, ugyanis kb. 10 éve, még kicsi ovisként, amikor még táncoltam és nem volt kutyám ott léptem fel :) fura volt így, ennyi idő után, máshogy, eléggé más emberként oda menni... :')
Amúgy semmi nagy szám, egy kuka, egy lónak kinéző kutyás faragás, meg jelzés képpen körbekerítve, amin a legnagyobb kutya is átfér ;)
Kicsit játszottunk, de próbáltuk Wipet nem megőríteni, szóval huzakodós
Linda vs. Wip XD nagyon igazságos mondhatom
a legnagyobb baj az, hogy Linda mindezt komolyan vette és elhitte, hogy lehet esélye Magyarország legőrültebb bordere ellen :D szegénykém :')

Jött még utánna egy boxeres, meg vizslás.
Tapi a labda ellenére nem morogta meg őket, de Wip nem tudott semmit csinálni, szóval elég hamar vissza is indultunk így.

DSC04246

Többet nem tudtunk kutyázni, így beszélgettünk sok-sok-soksokat, feltérképeztem belülről is Orsiék házát, valamint töviről-hegyire Orsi szobályát ><
Alkottam Orsi körmeire is ^^ "mondjuk azt, hogy csillag" XD

Néztünk sok videót is, meg minden féle.

Jó sokáig el is voltunk, elég későn távoztam is ( :S )

De nagyon jó volt, jól éreztem magam, tényleg jól esik, hogy van akit még érdeklek (L) :)
Orsi (L)

Alig várom a következő alkalmat!!!



____________________________________________________________________


Hát akkor én is...

Ha jól számoltam 6 helyen lelhetőek fel magyarok.
A shletiek többsége benne - a videó stílusával ellentétben - idevele kategória *-* pedig még mindig nagyon finnyás vagyok :D
Na meg nyugtató is számomra; a stressz, az stressz és nem lehet mindig tökéletesnek lenni.

10 megjegyzés:

  1. Mást is érdekeltél volna.Ez csak rajtad múlik.

    H.

    VálaszTörlés
  2. Igen? :) Pl.?
    (amúgy nagyon vicces ez a "csak", egy ilyenhez tudtommal minimum 2, ismétlem, kettő fő kell, nemde? :D de lehet megint velem van a baj, mint mindig :D )

    VálaszTörlés
  3. Ha jól emlékszem, neked volt valami problémád, de persze, hogy mi, arról azóta sincs gőzöm se, mert nem voltál képes kinyögni.

    VálaszTörlés
  4. Mert mintha neked hiányoznék, igaz? :)

    VálaszTörlés
  5. Most, h mindenki kimozizta magat, irtam privatban.

    VálaszTörlés
  6. mert számolja az enyémeket is na, ne kötözködj :P
    amúgy az csak az oldalmegjelenítések, senki nem görget le 5 bejegyzést és nézi meg a kommenteket alatta

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...