2013. február 15., péntek

mennyi kell még, hogy végre agilityzhessünk???


Egyre jobban rájöttem arra, hogy mennyi mindne kell még ahhoz, hogy újra agilityzhessünk... :(
Hasonlóan éreztem magam, mint 2008-ban és 2009-ben... :/
Szeretnék, nagyon, de nem, nem jutok el kutyaiskolába...
Nem valami jó érzés és most már ennyi idő után sikerült megunnom ezt az állapotot.

Azt hiszem nem meglepő...

A listát, most nem írom le mik kellenének még, a lényeg, hogy a lista tegnap is csökkent szerencsére :)
Bár úgy tűnt még se lesz meg az elején és tovább marad fent ennek is a hiánya, mégsem!
Végre megkaptam életem első stoplis cipőjét!!!
*-* Végre talán jobban tudok majd futni és nem kerülök esés közeli helyzetekbe :D
(főleg h a totál egyenes talpú reebok-os cipőm maradt meg, climacool-nak meg R.I.P :'( )

Ő az :)

Hát nem biztos, hogy a legjobb színválasztás a domináns fehér, meg is kaptam, de nem érdekel, ő nézett ki a legjobban :)



Jaj Istenem de várom már, hogy süvíthessünk :D
(bár ja, kondi sincsen és el vagyok puhulva, de segáz)

Amúgy jó lenne megtalálnom azt is, melyik utat szeretném végigjárni... választanom kell majd egy egyesületet, ahova járnánk...
Nehéz, mert elég sok suli van a környéken; más árakkal, más háttérrel, más tagokkal, más távolságokkal, stb...
Bár már párral fel vettem végre a kapcsolatot, még semmi sem biztos.

Mindenekelőtt elsőnek várni kell még agilityzéshez megfelelő talajviszonyok lesznek, ugyanis akiknek én írtam egyik se költözött csarnokba a téli időkre, így a képzések agility terén szünetelnek.

Szóval most várom, hogy olvadjon a hó elsőnek. (Ennek örömére ma majdnem egész nap folyamatosan esett -.-" )Választani meg szerintem úgy se tudok majd, max. a sorrendet, ahogy bevesszük.
Na nem baj, "játszunk" kicsit.



Mutatok még egy újabb faintos pólót :P

(Ami egyesek szerint válóok is lehet, (vagyis konkrétan az enyém) :'D >< )

Valamint egy szívből szóló muzsika :D


"Agility - jeden Samstag fährt mein Schatz auf den Hundeübungsplatz !" :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...