2013. február 21., csütörtök

januári edzés


Január 6-án is kilátogattunk edzésre!

(Már ahogy beléptem hiányérzetem volt, gondolkodtam, hogy valyon mit felejtettem el, de nem jutott semmi az eszembe...
Aztán rájöttem!
Hát Alexa nem rohant le :'D :( 
Na igen, pech... :'( )

Viiii, viiii
Nagyon örültem ismételten, hisz csak előtte szerdán voltunk edzeni, szintén Kecskeméten, előtte meg...
előtte meg novemberben vagy mikor, szintén Kecskeméten edzettünk utoljára -.-"

Gutylikák naaagyon mentek, imádtam őket *-*
És ahhoz képest nekem is volt szufla, ha a viszonyokat nézzük elég sok is.

Sajnos Tapi drágáé nem lett felvéve, pedig nadzson ügyike volt *-* Tepert ezerrel.
Mivel az edzés már több, mint egy hónapja volt, sajnos már nem emlékszem mik voltak a nehézségek vele és mi nem ment, de nem volt olyan rossz, annyi maradt meg bennem :)
Sajnálom is nagyon, hogy róla nem készült videó :( :/

Lindáról viszont van!

(Köszi Orsi és Kriszti még egyszer!)

Hát igen, mit ne mondjak látszódik az edzések gyakorisága rajtunk, de annyira nem rossz!

Legalább látszik, hogy ki vagyunk éhezve az agilityre! :P
Linda is nem ment még így suliban labdára emlékezeteim szerint :P (Sőt, szokszor el se fogadta, hát igen, talán előnyünkre is válik majd ez a gyér időszak, legalább úúúgy, de úúúgy kiéhezünk a munkára)

Na szóval, azt leszámítva, hogy Linda nem hitte el a kezem tartozkodásának ellenére se, hogy a hinta még mindig billen (jó, lehetett volna még közelebb, de nem 5 méterre voltam, szegényke így videón visszanézve nem valami szép látvány  a zakózása, ott előben nem tűnt ennyire brutálnak :/ )
meg a helyezkedésem se mindenhol tökéletes,
azért úgy gondolom vannak szép részek :)
Sőt, néhol kimondottan tetszik ahogy rápörög a kicsike a labdára ^^ (L)


Azt hiszem több mindent nem tudok erről az edzésről írnom. Imádtam, hogy pályán lehettünk, jó edzése volt!
Sajnálom, hogy következő edzésre, kutyahiány ellenére nem mentem el, és nem éltem a kölcsönkutya lehetőséggel... *-* :'( pedig jobb program lett volna, mint amit csináltam, meg hát a következő napomnak úgy is mindegy volt már, kár volt erőlködnöm...


A végére még egy szintén nadzson laza videót, az agility űzésének új módjáról :P
http://www.youtube.com/watch?v=Tdg7y44NycQ
(Szabályt nem ismerőknek: ez a tevékenység versenyen kizárást von maga után, ugyanis a felvezető nem teljesítheti az akadályokat, valamint nem is haladhat el azok fölött.
Tehát nem ajánlatos ugrálgatni! (Bár szerintem zavaró tényező gyakorlásnak és egy kis újításnak jó ötlet :) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...