2013. január 29., kedd

edzések, edzések - csak Kecskemét, csak Kecskemét?



naaagyon ciki
november 3-án vagy hogy voltunk utoljára edzésen, természetesen Kecskeméten

hatalmas űr, szünet
nuku edzés, semmi


így hát következőnek megint hol tudtunk edzeni?
naná, hogy Kecskeméten
január 2-án...

nem, nem, természetesen mérhetetlenül örültem *-* csak annyira rossz, hogy ebben a nem kis időközben semmi nem volt :'''(

úgymond féltem is az edzéstől, hogy 2 hónap kihagyás után mi lesz?
persze nem is ligh-ot pályát kaptunk, miért is ne ;)

amúgy nadzson laza volt :D
kivilágított pályával kérem szépen *-*
persze a korán sötétedés miatt, de hogy én nyáron mennyire tudnám értékelni... *-* *-* *-*

már a vasúti síntől a pálya felé pillantottam és természetesen látszódott a ragyagó pálya :D
na jó, nem egy focipálya világítás, de szerintem tökéletesen megteszi :) ;)

amúgy jó kis edzés volt *-*
sajnos videó és semmilyen egyéb anyaggal nem tudok szolgálni :/
pedig aaaaannyira ügyikék voltak, hogy én tényleg meglepődtem, nem számítottam rá :O *-* (L)

Tapika tepert, figyelt
(bár ja, az elején volt probléma a 3. ugróval)
a pálya is tetszett (kivéve első 3 akadály - sok idő után először ültettem is őket az elején)

volt egy bökkenő is, amivel nem is számoltam, azt hogy a sok idióta még nem köszönt el hűn szeretett petárdáiktól, nekem meg vagy egy parázós kutyám...
azt hittem ezek után, hogy Linda el se fog indulni...
áh, így jártam
szegény

de NEM
SEEMI nem volt :O
Linda ment, figyelt, csinálta és ügyi volt *-*
imádom
nagyon büszke lehettem rá ezek után!!!

persze én is igyekeztem a sok kihagyás után odatenni magamat, mert nem is nagyon érdekeltek a külső tényezők, a pálya sem, csak az érdekelt, hogy végre mehessünk és pályán lehessek ennyi idő után (L)

szóval próbáltam kihozni a maximumot és úgy tenni, mint akik láttak akadályt az elmúlt 2 hónapban
(na jó, én kocsiból láttam egy szlalomot, meg pallót amikor elmentünk decemberben az egyik suli mellett :') )

kondim egyáltalán nem volt(/nincs), de nem akartam, hogy ez miatt rossz legyen szóval hajtottam magam, legalábbis próbáltam :'D
ez többnyire úgy értem össze is jött, csak volt amikor elfogyott a nyál a számban, meg a végén az összerogyás :'D

edzes4

de jóóóóóóóóó volt *-*
nagyon jóóóóóóóóóóóóóó*-*
imádtam
örülhettem, hogy újra pályán lehetünk
végrevégrevégreeee


mindemellett láthattam még a suli legifjabb újonckáját *-*

meg Linda "lehagyott" ördöglabda utánni futásban egy bordert :P (Danát :P)
na jó, igaz egyből visszafordult, feladta, de akkor is, vicces volt :D
vennünk kell majd ördöglabdát tényleg :P


(L) (L) (L)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...