2011. szeptember 23., péntek

warum?



a világ igazságtalansága már megint megmutatkozott... -.-"

csütörtökön délután kint kutyázok, mire elmegy a házunk előtt egy nő a beaglejével biciklivel...
na tök jó, őket még nem is láttam eddig ;) -magamban
pár perc múlva megint jött egy biciklis... kutyával... a huskynak vmi bőrbetegsége lehetett mert rémes volt a bundája o.O erre elkezdi összehúzni magát... ja, szarni akart a drága, de a pasi csak tekert tovább, meg látszódott a fején h azt gondolja: gyere már....
nem akart megállni, pedig látta ő is a kutyát....
ehelyett a kutya végig trágyázta az utcát előttünk -.-" :@
lefagyás... majd gondolkozás h elkezdjek-e üvöltözni... majd kijön nevetve anyum... ő már csak nevetett rajta.... én viszont bepöccentem és elkezdtem dühöngeni h ki a f@sz fogja felszedni, és h qvára nincs nála szatyor sem (meg se fordulna a fejében felszedni)
(ő eközben ott volt a mellettünk lévő telken, az erdő előtt a pasi, elején nem is láttam a fák miatt-gondolom végül oda szart a kutya )
nem is az zavart h végül is... hanem az IGAZSÁGTALANSÁG, már megint...
én nem hagyom magam után a kutyaszart, kulturáltan sétáltatok, kutyázom, erre engem talál meg az összes paraszt, és engem bántanak, piszkálnak h kutyázom
ez is, miért nem a nyanya előtt szarattasa, az is csak engem tudott letámadni
ÁÁÁ
( ezzel a kutyázással is csak a problémáim vannak )

________________________________________

aztabeszaráshintazónátfigyuzzátok 0:31-nél :O *-*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...