2011. szeptember 6., kedd

ohne video + polár cuccok

az idei év első német órái "tiszteletére" :'D

am azért ez a cím, mert hozni akartam vidit, de megint nem jött össze :/
az anyag viszont már fel van véve, már "csak" meg kell szerkeszteni ;) (sonyval *-*)

helyette megmutizom az én poláros szenvedéseimet is










és kijelenthetem a póráz igenis strapabíró, hiszen most már Tapi álltal tesztelt lett

kibírta az edzést és egy sétát is !!!! :D :P (ez nagy szó)

szegény kutyuskáim minden reggel amikor készülök azt hiszik h hozzájuk megyek ki/ v őket viszem valahova :'( ők sincsenek még hozzászokva a sulihoz :(

ma h itthon van apum elmentünk bikejöringezni is ;) *-*
Tapi megint alkotott *-* úgy pörgött h a hámot is alig bírtam rárakni o.O :@
(pedig előtte direkt játszottam és running contactoztam vele ;) )
útközben pont összefutottunk Helláékkal is ;) így tehát ő is láthatta a kis dinkát akcióban :'D

vasárnap edzésen voltunk ;)
(hát szívtam, mert meleg volt o.O )
Lindával nagyon nem voltunk formában :'(
Tapival viszont labdával mentünk :OOOOOOOOOO hát totál ledöbbentem :O szeretnek játszeni és pörögnek is rá mind a 2-en, de dolgozni nem szeretnek érte :S v ha igen, akk csak otthon, bizonyos feladatoknál
most viszont totál kicserélődött :D sztem az új váltásoknak köszönhető ez is ;)
Linda meg "beteg" v nem tom, mert köv. nap elmentünk sétálni Hellával és Bömbivel, találkoztunk barikkal is, tök közel voltak, de Linda nem akarta őket megterelni :OOOOOOOOOO ez nála szokatlan, nagyon szokatlan, hisz v fél km. után is vissza szokott nézni :OOOOOO
na ja, elmegyek dokihoz h nem akar terelni és nem volt jó agilityban :'D főleg h ha a helyihez megyek XD -.-"


na meg vasárnap az IMCA vb is végett ért
szépen szerepeltek a magyarok ;D

jaj és mehetek majd border babázni (is)*-* direkt szóltak h most menjek, mert vannak kölykök :D juj alig várom *-* csak jutnék már el hozzájuk
21 ! kutya vár rám

(de félreértések elkerülése végett közlöm h én is a munka bordereket részesítem előnyben és számomra ők a... )
(mint a többi fajtánál is )
tehát amit a közeljövőben csinálni fogok, azt így... ;D )

vmit egy számomra fontos, azonban "off" dolog...
ma megvolt az első két rajz órám



na de ahogy a kép is mutatja:

Nekem mára ennyi elég volt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...