2011. szeptember 25., vasárnap

kiskunfélegyházi CAC

DSC04570


zsírkeménykiállításiszemszögből :')


mivel idén szartak kecsón kiállítást szervezni, én meg ugyan nem szeretem a kiállításokat, de igénylem azt az évi egyet, ezért hát úgy terveztem h akk elmegyek a helyileg legközelebbihez, ami hát a félegyházi volt...
na ja, csak h... ... szartam bele, azt inkább úgy voltam vele, NEM MEGYEK ! azt kész -.-"

DSC04567

még aznap(tegnap) is úgy voltam vele h nem, DE anyum már reggel azzal kezdte h elvisz :')
ja, csak hát drága hugicám lebetegedett -.-" :@ na fsza
így anyum csak délután vitt ki... de addigra már nem volt kb. semmi :/
eleve gondoltam h nem, ez nem kecskeméti kiállítás lesz :/ és hát igen, ez nem Kecskemét volt...
én még nem is voltam Kecsón kívül kiállításon, szal nem meglepő h én nem tudok máshol kiállítást elképzelni nagyon :'D
eleve az h itt ott van az a fain emelkedős oldal a Best in Show ringnél, ahova tök fainul be lehet telepedni ^^ ááát itt meg gondoltam: hova ülünk? :/
na de ja, a nagy szabadidőparkhoz képest ez tényleg olyan pici volt :S
végül volt ülőhely ;) - mert olyan kevesen voltak már mire odaértünk


DSC04565
na szal akk már ment a BIS... azt végig néztük... jó hamar vége lett... kiállítás legszebb kutyája... jójójó... annyivégesziaszevasz

fényképezőmet is égett a bőr a képemen elővenni :'D de csináltam párat hisz kell ide a pofázásomhoz pár kép ^^

na szal ennyit az idei kiállítási adagomról... :/
meg a professzionálisan, igazán laikus szemszögből látott kiállítási beszámolóról



DSC04566


UI: pedig még tök jó lett volna h aznap van, mert bibibi nekem ma(hétfőn) és holnap (kedden) sincs suli ^^ :P
így még jobban ráértem volna :D
ja... volna...
am jó h eredetileg úgy volt h csüt. pénteken, én meg nem terveztem be csütörtökre a szemináriumot -.-" jó szülői igazolás is van, de már szeptemberben ellőni az elsőt... :/ ááá
na szal jó h lemondtam ;D
(am meg olyan rég voltam suliban h totál el is felejtettem már h van :/ :'D (ezen a héten beteg voltam így nem mentem suliba,szal má elég rég voltam :'D ))
DSC04562DSC04561

azért figyelitek a győztes tacsinál hányszor nagyobb a kupa :D XD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...