2011. szeptember 11., vasárnap

első és harmadik


első sony vegassal készült , és harmadik running contactos vidink-

avagy több napos szenvedés után végre kész

végre meg volt az anyag a videóhoz, erre egyszerűen nem volt időm megszerkeszti :/
kb. az egész péntek délutánom elment vele h megszerkesszem
majd tegnap folyamatosan azzal szenvedtem h felmenjen yt-re, mivel túl nagy formátumban mentettem le
ma újra elmentettem, már kisebb formátumban, így nem is volt gond a feltöltésével

bár még meg kell tanulnom kezelni magát a szerkesztőt, és kihasználni az általa adott lehetőséget ;)
jó bár ehhez a vidihez nem is lett volna jó a sok extra, de remélem egy idő után azért majd én is tudok ilyen fullos vidiket csinálni :D

ja berakni meg már el is felejtem :')

és figyelitek milyen lett Löncsikének is


ja és pénteken végre befejeztem az új akadályunkat és ezzel tovább bővült itthoni tárházunk




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...