2016. október 12., szerda

Tapi 9 éves!



Hihetetlen, de az a kutya, akivel belecsöppentem a kutyás világba, szeptember 29-én 9 éves lett! 🎂
Hihetetlen, de 9 éve küzdök vele! :D
:D
A 9 év alatt sokat fejlődött, eljutottunk most már arra a szintre, hogy többnyire tünetmentesen idióta, de elő elő jönnek azért a kis finom köcsögösködései és többnyire azért gondoskodik róla, hogy ne unatkozzak. 
Ilyenkor többnyire füstöl a fejem, de a stresszmentes együttéléshez kellett az, hogy versenyelvárásaim ne legyenek vele. Így hát 2 éve csak háziversenyeken happyzgetünk és jóval kevesebb lett az agility edzések száma vele. 
Aztán lehet elcsábulok még. 



Legkedvesebb időtöltésének szenteltünk pár km-t, elmentünk bikejöringezni és végre elkészültek közben az első bálás képeim is, mert az eddig valahogy mindig kimaradt.
Erőteljesen próbálkozott az ajándékozás közben is, hogy hogyan tehetné azt számomra keserűbbé. 9 évesen új ötlete támadt. Visszafordul a pórázra majd hátra menetben kezd el rángatni a póráz segítségével. Én meg induljak el így a kerékpárral, meg menjek át így az emelkedő tetején lévő vasúti sineken... De kitettem magamért és egyszer se estem el. Hatalmas csoda. 
Visszafelé azért már észrevettem rajta, hogy öregedett (na meg már nincs is úgy kondiban tartva), le tudtam hagyni biciklivel!!! Az ilyen korábban kivitelezhetetlen volt, nem hagyhatta le senki. 

Basszus, a bicikli megtámadta Tapit! 


Né' má', ez eldölt
/Ez is nagyon jól kifejezi Tapikát, vele normálisan 1-2 képet se lehet lőni, mert csinálja a fesztivált/







 Az említett bálás képek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...